MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under januari 2012

Av Lollo - 1 januari 2012 14:36

Dags för 2012.... Nu är det infirat så nu återstår bara heeeeela året   regnar gör det oxå :S

Men iaf så hade jag sjuuuukt kul igår, stannade hemma med kusiner, släkt, kompisar & familj & det va ett jävla liv men skit kul    Är fett seg idag , vaknade fär en timme sen & jag sitter fortfarande i pyjamas & halvsover, somande typ kl 6, det jobbiga va att jag nt va trött så jag fick ligga och vänta på att jag skulle somna i 1 timme -.- Borde lagt mig tidigare för nu har jag ont i huvet, vill nt heller gå upp fööör sent och vända på dygnet ! >.< Annars så sitter jag framför datan och tv.n & gör absoult ingenting, vill va med en kompis men jag pallar nt ringa ngn.... Millan ska typ rida sina hästar hela dagen/kvällen FML ! men jag ska typ ringa ngn tror jag, om jag orkar    Här får ni iaf bilder från igår/natt, hahaha asså vissa bilder är lite random men men:

 

kusiner

hahah skulle nt ladda upp den egentligen !  

efterbliven 

hahahahaahahahhaha asså... pappa.....

   

Jojjo

 

carro

 

kusin vitamin

igga mina beeen, haha fint med uggs o shorts.....

 

hahaha

 

xD

   

HAHAHA FUL 

 

no comments....

 

damp at my place

     

baby you r a firework   


Juste, mina nyårslöften:

*Jag ska nt ta emot skit från ngn

*Jag har aldrig gjort & jag ska aldrig röka

*Jag ska nt behålla falska vänner som bara vill bråka & snacka skit

*Jag ska försöka att nt säga att jag är tjock & ful...

*Jag ska hjälpa en kompis som har det svårt just nu (nämner inget namn)

*Jag ska börja tro på kärlek......

*Jag ska vara snäll mot mina föräldrar & låta dom krama mig som dom alltid vill -.-

*Jag ska försöka få högsta betyg i så mng ämnen som möjligt :S

*Jag ska nt lyssna på dom som säger att ngn snackat skit om mig, för de som "snackat skit" vet bäst vad dom sagt. (alltså ska jag nt lita på "falska" rykten)

*Jag ska skita i om ngn kommenterar att jag har glasögon, för jag tänker nt ändra mig & mitt utseende , folk får ta mig för den jag är !   


Tror de va de hahah

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss // Lollo

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards