MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Lollo - 4 januari 2012 17:41

Om ett par dagar (den 30 januari) så blir jag 14 YEEY    På måndag så ska jag börja dansa igen, det har ju vart lov så ja, jag är så jävla glaaaaaad , har saknat dansen ngt så OTROLIGT !! jag ska snart gå upp och käka middag, är nt så hungrig men men, det blir mammas Lime Kyckling och den är såå sjukt god   Annars så har jag suttit vid datan , vart med Emy lite idag, haft det mysigt och tränat lite, MÅSTE värkligen gå och stretcha snart för jag måste öva på att komma ner i spagat, jag har snart nått målet (då jag kan spagat) har bara liiiite till så kan jag !! haha men vi ska typ kunna det innan dansen börjar så puuuus & hej lever pastejj ! <33 

 

HAHAHAH JAG SER UT SOM ETT MIFFOOOO, men jag älskar er alla brudar på TIDA ! (bilden är från ett dans läger)    

Av Lollo - 4 januari 2012 02:59

Försöker vinna en till länk på http://nattstad.se/jonaslindberg (asså jag vet nt vad som hänt men det värkar f**ka sig med att kunna länka saker, men aja, jag hoppas att jag får en större chans att vinna igen nu eftersom att jag "länkade" hans blogg, ni får kolla om det funkar att klicka på "länken" annars ser ni ju vad den heter !   


Nu ska jag typ gå & sova för jag är heeeeelt död, jag måste värkligen börja att lägga mig tidigare nu, asså jag kmr ju att vända på dagarna helt, men Emy halv sover & pratar i sömnen HAHAHA & min lilla bebis katt sover brevid mig i en fluffig filt helt ihopkrypen, snarkar & gosar <33 så nu känner jag oxå att jag vill sova haha God Natt, sov så gott <33 PUUUUUSS // lollo <3



Av Lollo - 4 januari 2012 00:47

Är feeett glad, vann en länkning på en som heter Jonas blogg, han har mng läsare och här är hans blogg  http://www.nattstad.se/jonaslindberg 

Tack så mkt !  


Men annars så är jag med bäst EMY & flummar & ska typ käka chips nu och typ cp.a oss så jag bloggar mer imorgon ! men ni kan gå in på jonas blogg och beundra att ni kan se min header i hans inlägg ! EGOOOOO, haha så speciell är ju jag  !! (överdrivet egooo) *skämt å sido* !! 

PUUUUSS // Lollo <33

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards