MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Lollo - 20 januari 2012 18:49

Sitter med bästa Sanna och kollar på dumma bloggare som lägger ut efterblivna och onödiga videos hahaha (pallar nt skapa "bloggbråk" så nämner ingen blogg   )

 Asså fan jag vet att jag suuuger på att blogga men det får vara så lite nu när det e skola osv.

BTW fick ledigt till Alperma i mars oxå, amajgad, men jag måste ta igen 5 dagar på läxhjälpen -.-

F M L

Ska snart hänga med sannis till bussen innan hon ska hem, så jag kmr tbx snart...


Senare :



Hahaha är hemma nu jag döör jag skulle gå igenom "skogen" asså en liten stig men det ser skit mörkt även fast man ser bussen asså jag och sanna typ skrek av rädlsa och garvade som fan och halkade ! ORKAAAA hahahahhahahahha   


Juste jag kan säga vad jag ska göra på torsdag som så många ville att jag skulle göra, jag ska sjunga i en talangjakt som heter teen talent (säger nt vart hehehe) och låten är oxå en heeemlis för dom som ska komma får nt veta låten ännu    haha, jag hoppas bara att det går bra & så kan ni få veta låten efter torsdag. Asså jag kmr typ spyyyy och döööö av nervositet och fail !   

Men nu ska jag tagga ner till vardagsrummet och mumsa lite ostbollar :S men först och främst så blir däää päronsplitt eller häagen dasz vanilj, jag är glass beroende and vill 4-ever beeeee !


Stackars sannis hon står vid bussen och mongo (ingen emot dom bara ett uttryck just nu......) buss chaffisen körde iväg från sanna när hon stod utanför bussen ! ASSÅ ! hon ska lixom va hemma nu.... USCH hatar vissa utländska bussförare, asså inget emot utländska heller men dom brukar nt bry sig om man står utanför bussen, men det är väll busschaffisar de & inte er andra   


Pusseeeen // Lollo    

  

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards