MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Lollo - 18 januari 2012 17:45

Asså jag vet att jag suger på att blogga och så men jag har haft projekt hela veckan och nt mer med det så ska jag ha fkng läxförhör/prov på fredag i NO   

Men aja, jag är fett seg som alla andra dagar och jag stannade hemma idag från dansen för att jag dansat så mkt den här och förra veckan, typ varje dag så jag måste vila lite men imorgon så ska det fritränas med johanna   På torsdag nästa vecka så ska jag "iväg" och jag hoppas att det går bra :$ jag tror att jag ska göra det om jag vågar och så får vi se hur det är osv, haha nyfika på va det e eller? Säger nt förens det är "över" elr vad man ska säga, millan och några andra kompisar som vet + pappa, mamma och min bonusmamma vill att jag ska göra det så jag får seeee men jag har "lovat" såååå ... jaaa ! haha ni får veta sen nästa vecka om det blir av   Ni fattar säkert 0 men it's okay   

Har nyss käkat middag & ska plugga lite mera nu sen så vill jag ha TV och glass fan !



puuuussen // Lollo <3

ganska gammal bild   

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards