MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under mars 2012

Av Lollo - 31 mars 2012 18:11

 Vi ska strax ha lite gäster hemma! Ett par kompisar &så! Sen så kmr Erika när som helst wiiiiieeeeeeeee  Det var sjukt länge sen vi sågs så det ska bli gaaaalet kul! kanske kmr lite bilder efter kvällen oxå om jag tar några bilder!

Men iaf så här e jackan jag fick och ett par skit snygga shorts jag köpte idag! :)

 

 

Outfit! hahaha snyggt collage...

 



puuuuss & kram //Lollo<3




Av Lollo - 31 mars 2012 17:39

         


Det var bara några bilder av typ 200 - dom andra bilderna kanske laddas upp någon annan gång! Nu får ni nöja er med dom här så länge hehe ! // Lollo<3  

Av Lollo - 31 mars 2012 17:23

Kommer dela upp bilderna i olika "delar" om ni fattar! men vi börjar med Millan & Spirran!<3 puss puss

Av Lollo - 31 mars 2012 11:12

Påväg till dansen för att möta Johanna sen ska vi gå & fika lite & kolla runt i liljeholmens galleria ! CENTRUM HÄNGARE! Hahhahaha värkligen inte dårå ! Är nästan aldrig vid centrum och sånt. Och om jag ska shoppa fika osv så är det typ i liljeholmen för det är mera "normalt" där haha eller asså om ni fattar det är inte som centrum och annars är jag i stan eller så. Skit samma Hahah vem bryr sig! ;) Sitter på bussen iaf ! FYFAN vad jag suger på att blogga nu för tiden! Måste komma på något roligt snart ! Puuuuss/Lollo<3

Av Lollo - 30 mars 2012 21:55

Är hemma med pappa & lillebror för Leni är ute på stan med några tjejkompisar! Kollar på film annars, kollar på Tintin haha animerad! Men den e fan bra... ^^ Nästa vecka så blir det NO-prov och musik prov ganska enkla faktiskt! Imorrn blir det middag med ett par kompisar och dansa och plugga i helgen !  

Fick en jäääävligt snygg jacka av Leni idag (min bonusmamma alltså)   Jag har en i en annan färg ljusblå men den börjar bli liten så nu fick jag en mera vanlijvit/beige färgad. Det är en jeans jacka föresten! Så jävla snygg! ÄLSKAR den<3

Jag KAN inte hitta en bild på nätet får daaaaamp så jag får försöka fixa en bild som jag tar själv imorgon!

Ska däremot försöka blogga mera framöver. TRÅÅÅKIGT INLÄGG! Have a nice friday guldfiskar!

Puss & Kram Skumbanan<3 

Av Lollo - 29 mars 2012 20:19

Har svenska prov imorrn på alla våra veckans ord som vi haft under senaste tiden asså WTF?! HAHA nödvändigt... Btw, jag veet att jag ska ladda upp bilderna men men meeeen, jag har inte haft tid / orkat och jag menar det så dom kmr när dom kmr! Okaaay! 

Funderar att snart börja ta lite sånglektioner & lite såå, asså min pappa brukar va den som hjälper mig och så för att han håller själv på med musik & sånt men jag vill ju gå i musik skola dock är det nog lite för sent nu att söka och jag skulle gjort det men jag hann inteeeee! -.- Fast jag ger ju ändå inte upp min dröm bitches! ^.^    Näj nu jefflar ska jag ta och käka något smaskens hehehe är sugen på någe gött sörrö! 

PUSS & KRAM SKUMBANAN // LOLLO<3 

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards