MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under november 2011

Av Lollo - 29 november 2011 20:10

SNART JUL ! några veckor kvar baraaaaaaa    tänkte blogga lite innan jag ska kolla på tv, tror jag kanske ska byta blogg sida sen men det får vi se när de händer, som en liten blogg julklapp hahah    

Va hemma hos millan idag för hon blev dålig men nu så mår hon bra men jag va hemma hos henne och lagade mat haha    Ska chilla ett tag nu satt jag blir av med min förbannade träningsvärk tills imorrn på dansen ! <3 Sitter annars typ och lyssnar på julmusik mihi fast det är mysiiiigt   PUSS // Louise <3   

Av Lollo - 27 november 2011 22:44

Hahaha kom nt på ngn bättre rubrik men skit samma ;) mobil bloggar lite nu innan jag ska sova, måste vara utvilad tills imorrn och INTE komma försent hehe. :P Min dag har typ vart insolerad men mysig faktiskt så nu ligger jag ibäddad i ett duntäcke med en skit mysig advents lampa elr vafan de heter ;) :) MIN DAAAG: xDMorgon: vaknade typ 11 och låg och läste till kl 14?!?!?! Hatar egntligen att läsa men vi måste läsa en bok i skolan så jag passde på att läsa ut den och den e faktiskt SJUKT bra, de kunde man nt tro av mig men den heter "hur kär får man bli?" fastnar i boken skit snabbt så jag läste 200 fkng sidor med minimal text haha men aja ;DDag: läste ut boken och låg i sängen och softade en aning länge. Kollade på tv ett tag oxå TEEN MOOOM så jävla boring >.< skrev en önskelista oxå WIE hahahah "moget" men sant !! pluggade lite oxå ! :S låter som pluggisen och ja jag står för att jag kan tycka att de IBLAND IBLAND BARA IBLAND är kul att plugga men det beror värkligen på vad ! Men sen så vill jag ju bli rik...Kväll: myser som fan käkade tacos och bakade :) såklart hade jag på mig samma tröja som jag sov i, och nej jag bryr mig inte för jag var ju bara hemma, hahah brukar nt ha de vanligt vis men jag sket samma. Så nu har jag nyss kollat på The X Factor på pappas data för ja hade tråkigt och nu så sitter jag här o myser :P Rolig dag va...men nu ska jag typ göra ngt "roligt" som att titta upp i taket eller fundera ut en sak som hände idag som jag nt vill berätta här och så ska jag tänka. Hehehe tänka och ni vet nt på vem! ;) HAHHAHA mysterious :$ okej jag e helt jävla urflippad och de här inlägget blev en aning fuckedup så Goooooodnaaaaaaatt // Lollo ;D <3 :*

Av Lollo - 26 november 2011 17:12

Sitter här & är skit vaaaarm ! Har nyss tränat lite dans hemma, var på min träning idag, SJUKT kul, vi unnade oss och blåste upp en skit rolig gymnastik madrass haha , så jävla kul   

Har ont över allt, körde skit hård träning idag i 3 timmar både street och disco SÅ GAAALET KUL ! min älskade beatrice är på tävling idag så jag hoppas det går bra för henne   

LYCKA TILL NU DIN RÖV, DANSA SOM OM DU SKA TA LIVET AV DIG !!

  

Ska duscha, igen, de e mysigt    men jag bloggar nog mera sen.

FICK EN TOMTE AV PAPPA IDAG FRÅN EN JULMARKNAD TACK PAPPA hahah , förlåt , den va faktiskt fin   

Här får ni 2 av 100000000 sjukt bra disco dance låtar och 2 street !

Så sjukt sköna att dansa till   

STREET

DISCO

 

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS // LOLLO <3


Av Lollo - 25 november 2011 23:02

 Ska kolla lite på 2 1/2 men på pappas data nu & käka lite chips myyyyyyyyyyyyyys

Gud är skit törstig måste hämta vatten, paniiiiiiik så jag skyndar mig nu haha men jag måste sova snart, eller typ om en timme, ska gå upp kl 7.30 imorrn typ för jag ska ju dansa i Liljeholmen imorrn kl 10-13, street & disco.   

 

Juste, måste säga grattis till min ängel Johanna som fyller år idag, 13 bast hörru ! Pallar nt ladda upp ngn bild just nu haha men jag ska ändå träffa jojjo på dansen imorrn

 

Grattis Johanna du är fan bäst

Älskar dig mest

Har känt dig i över 7 år

Du bryr dig om alla och hur dom mår

Du är en sjukt rolig, söt, snygg och oändligt vacker tjej

Du betyder mkt för mig

Det är synd att vi inte ses så mkt mer

Jag saknar all den glädjen du ger

Men jag vill önska dig världens bästa dag

Glöm inte att jag kmr vara din vän föralltid och ta emot smällen om du får några slag

Dom säger att det finns myter om en ängel, som inget sätt

Dom säger att alla ljuger och att ingen har rätt

Men sanning är att jag har sätt en ängel, du är en ängel från det blå

Och jag älskar dig så

JOHANNA & LOUISE

2004-2011

OCH GRATTIS IGEN       

 

Om jag nt hinner blogga mer ikv så säger jag natti naatti

// LOLLO   


IMORRSE, WIIHOOO JAG SER UT SOM EN SIMPSON GUBBE (A)   

Av Lollo - 25 november 2011 18:10

YOYO freeedag, sitter här o chillar lite ska gå ner snart eller kolla på tv or something, dansar imorrn så jag måste gå upp kl 8, ska va i liljeholmen kl 10 så jag måste rappa på imorrn, men annars har vi så jävla mkt läxor asså jag orkar nt längre -.-   

Men det är iaf FREDAG så let's be happy PUSS // Lollo <3   

Av Lollo - 24 november 2011 20:31

Imorgon blir jag ÄNTLIGEN av med min tröga no prov så det är fortfarande därför bloggandet blir så segt men jag tänkte ge er lite saker som tidsfördriv så länge   

Dagens blogg:

KLICKA HÄR :)

Dagens låt:

Så jävla bra låt och skön att lyssna på <3

just luv MAC MILLER <3

Dagens hemmsida:

YOUTUBE   

Dagens drog:

Att sjunga   

PUUUUUSS // LOLLO <3


Av Lollo - 23 november 2011 19:36

Det blir ett super kort inlägg haha, har nyss vart o dansat  street dance, träningsvärk, och måste fixa lite saker nu så det är därför jag e så jävla tråkig idag, men vad har ni gjort då?! haha aja PUUUUUUSS hinner KANSKE blogga mer ikv elr så blir det imorrn ! :*  

 

Sometimes u have to forget what u have, to remember what u deserve!

Av Lollo - 21 november 2011 21:47

hej allt intresant folk ..... (bra sveriiiige) oohja ! Måste plugga till NO innan jag går & lägger mej så de va de, annars har jag dansat idag, har ont över allt , körde street idag, sjukt kul    På onsdag blir det disco dans och på lördag blir det min 3 timmars träning med disco dans och street. kmr ligga i koma... den börjar kl 10.00 och slutar kl 13.00 men men det är sjukt kul. Strunt samma hehe glömmde mina daaaans skor oxå -.- asså på TIDA >.<

meeen puuuuss puss // Lollo

Don't sit around and wait for the perfect moment, just take the moment and make it perfect.   

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards