MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Lollo - 10 januari 2012 21:48

HAHAHAHAHAHHAAHHA jag orkar inte, jag e skit trött och så höll jag och mamma på med mitt hår eftersom att jag kanske ska klippa det/slinga & så tog jag mitt hår med en tofs runt hakan som skägg & så börja mamma as garva och snacka om någon peps persson och började sjunga "OBOY VILKET VACKERT VAEÄDER SOHOULEN SKHINER IDAAOOO" hahah kunde inte sluta garva, e så trött ! Sen när hon skulle säga godnatt så säger hon utan att tänka på det "Goboy" och sen så låg hon där med knäna på golvet som något slags ufo och slutade aldrig att skratta...... hahaha herregud !! ♥

HAHAHAHHA jag & mamma kunde nt sluta garva åt de här bilderna.....




MEN GOBOY PÅ ER <3


Av Lollo - 10 januari 2012 20:42

Nu så får bloggen heta januarijacobsson eftersom att jag e född i januari & mitt efternamn e jacobson och båda "orden" börjar på ja. ahahahha asså jag vet nt men det får vara så nu om jag nt kmr på ngt annat, jag fixar design ngn annan dag !! Puss & kram <3 // Lollo <3

Av Lollo - 10 januari 2012 20:02

Första skoldagen idag :S men det va helt okej  

Asså jag är så lättad över att snön e häääär & om 20 dagar är det min lilla födelsedag, ! Då blir jag e fjooortis..... hahahah eller inte     

Va hos hos pappa idag och gjorde "örhängen" fast jag han bara göra ett, ska försöka komma ihåg att lägga upp bild när dom är klara   

Men nu är det såhär, jag e sjukt trött på mitt bloggnamn så jag ska nog byta, igen, men den här gången ska jag vara nöjd med det också haha......

Dansade igår oxå, fick en jävla träningsvärk aoooi ! :O Imorrn så ska jag dansa igen & jag hoppas att min värk gått bort då, hoppas hoppas......

Men men, iaf så åkte mamma & en snabbis till Centrum efter att hon hämtat mig hos Pappa idag & då så köpte jag en skit fin tröja på gina (a) men den är mera "baby rosa" i värkligheten. (bild längre ner) & så köpte jag ett skiiit bra läppsyl på apoteket när jag va där med mamma ! Asså jag failade med bilden satt jag råkade ta bort den första satt det fick bli en knasig liten snabbis bild :S

Men nu ska jag fösöka komma på ngt nytt blogg namn hoppas jag och ev. byta design om jag pallar/hinner. 

puuuussar // Lollo

 

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards