MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Lollo - 6 januari 2012 11:01

Okej eftersom att jag nt hittade ngt bra skämt som ngn skickat (inget taskigt haha) de va iaf nt kul just då, nt så kul så att värkligen skrattade men iaf så kmr jag att välja ut ett "kex" från gillningarna så

(eftersom min data är super jobbig just nu så är det skit segt att ladda upp bilder men det blir bild på veckans kex & kanske ngt mer)

VECKANS KEX ÄR......

LEMONIA PALMQVIST. Är veckans kex för att hon är en riktigt söt, saknad & snäll chey !


PERSONER SOM JAG KMR ATT SKRIVA KORT OM:

Då har jag valt ut 5 st av de som gillade :


Kajsa Sandberg : En riktigt söt tjej som jag känt så långt jag kan minnas och vi har en massa minnen tsm, älskar dej !


Julia Ström : En helt galet söt & snygg tjej i min paralellklass & skit rolig e du oxå din knasboll, älskar dig


Milotte Lindgren : Världens bästa bästis festis, kan snacka om ALLT med dig, due söt & snygg din lille

jävel haha, vi kan garva åt allt och alla....  


Sebastian Rustas : En söt kille som är skit sjysst


Hannes Risberg : En söt kille som gick i min paralell klass förut & som är snäll


TREDJE KOMMENTAREN 

(den som kommenterade det tredje hjärtat)


JULIA STRÖM:

Postitiv sak: Du är en helt underbar person som man bara vill krama hela tiden haha du får en alltid att skratta

Vad jag tkr bäst om med dig : Är att du alltid är så glad, trevlig, prat-vänlig & du är en sån person som man nt kan undvika att hänga med.

julia<3  



Nu ska jag käka frukost..... kanske... haha men puuuuuss // Lollo


älskaaaar låten


(men wtf, vad arg jag blir, eller mest irreterad, när jag ska skriva hjärtan så syns dom nt på bloggen....?!?! eller ser ni dom, jag kan se i vissa inlägg men det värkar nt funka i det här? men aja jag vette faan, ni få låtsas som om att det finns hjärtan haha)

Av Lollo - 6 januari 2012 10:51

Idag så kmr Millan till mig typ kl 14.00 sen så ska vi chilla & sen så taggar vi till Felicia  

Annars så lyssnar jag på musik & tar hand om Tusse, mamma såg igår att han va svullen vid "kinden" och idag så klippte hon bort hans päls där & så såg hon att det va ett sår, eller mer som ett bett som var infekterat men vi kanske ska till veterinären om det inte blir bättre så krya sötaste katt   

Ska snart käka frukost och jag tkr sj att jag vaknade tidigt idag haha men det kanske är bra.  

 puuuss // Lollo   

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards