MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lollo - 28 oktober 2011 13:09

Chocho de kmr nog bli as mng stavfel, iphone u know men men jusst nu e jag i Spanien kmr nt ha så mkt tid att blogga nu heller bara när jag får tillgång tll nätvärk men mina kusiner är på mig o vill gå till andra poooolen hahah så jag måste gå snart men så ni vet ifall det inte kmr bli så mkt blogg blogg ;) men ha de good så ska jag försöka blogga så mkt som möjligt PUSS <3 // Lollo

Av Lollo - 28 oktober 2011 13:09

Chocho de kmr nog bli as mng stavfel, iphone u know men men jusst nu e jag i Spanien kmr nt ha så mkt tid att blogga nu heller bara när jag får tillgång tll nätvärk men mina kusiner är på mig o vill gå till andra poooolen hahah så jag måste gå snart men så ni vet ifall det inte kmr bli så mkt blogg blogg ;) men ha de good så ska jag försöka blogga så mkt som möjligt PUSS <3 // Lollo

Av Lollo - 24 oktober 2011 20:19

Jag har nt haft tid till att göra en ny design på bloggen, jag har lite tid känns de som haha men det får bli när jag har lust och tid :) // Lollo

Av Lollo - 24 oktober 2011 20:11

Jag vet att jag är så JÄVLA seg på att blogga men jag har faktiskt mkt att göra. Men iaf så kom pappa hem från Las Vegas igår fick 2 tröjor en pyjamas, 5 trosor och en bodyspray från victoria secret , en britney spears parfym och en DKNY parfym, en glaskula med typ las vegas i haha samlar på sånna LOL  

det va ngt mer men jag minns nt haha, annars lyssnar jag på musik som vanligt, skulle egentligen dansa idag på tony irvings dance academy idag men jag blev for fuck sake sjuk såklaaaart, hade nt ätit ngt idag så jag spydde i bilen och fick värsta huvudvärken och jag som har en sådan snäll morsa ba: måste du spy så mkt jag kmr oxå spy snart, mår illa som fan jag oxå nu !! hahahah sjysst morsa men aja de va hon som körde som ett rattfyllo engligt mig men hon tyckte att hon körde långsamt och bra eftersom hon e polis *APPLÅDER* mamma !   Men när mamma hämtade mig hos pappa va då jag började må dåligt så de blev ingen dans dårå men nu mår jag BRAAAA så nu e jag hos mammi o ska t pappi imorrn igen hähä så på torsdag ska vi t spanien för leni o alex e redan där, men ska dit me kussarna o deras familj (a)   Men nu så ska jag gör ngt annat mehehe så jag bloggar mer sen när jag har tid puss <3   

-

Av Lollo - 22 oktober 2011 13:03

SORRY, n i får ny design sen jag hann nt , ska dra t dansen nu så jag gör dt när jag hinner PUSS <3

Av Lollo - 22 oktober 2011 11:38

Tänkte passa påa tt ändra bloggen lite snart, sen ska ja plugga lite.... , sen ska jag dansa o möta bea sen taggar vi hem t mig <3  

Det är väll min dag i helhet antar jag   

Men nu så ska jag ändra min design så bloggar senare chau <3

Av Lollo - 21 oktober 2011 22:06

HEJSAAAAN, bea va nt här idag, asså diouswaehgrifalo<w , men jaja hon fick nt komma för sin moooor >.< men annars lyssnar ja på musik, som vanligt haha o typ tränar lite, men imorrn ska ja typ va med Feluchia haha fin stavning, skulle typ hjälpa henne med hennes små syskon, och flumma såklart, men nu ska ja dejta soffa & tv.n    PUSS <3



Av Lollo - 20 oktober 2011 22:06

Snart ska jag dejta sängen så det blir en kort inlägg, har nt haft tid med att blogga men nu ska det nog bli lättare att hinna med    Men iaf imorrn kmr nog BEAAAAA vi ska passa 3 ungar o min lillebrorsa imorrn för min xtra mamma ska va på neder våningen med sina kompisar , men ändå , vi ska va på över våningen.... hahah barnvakt och barnvakt men de blir ju som de , ungarna e typ 1,5 , 4 och en som e 3 sen min lillebror som oxå e 3 !!!!!! JAAAAAA hahahhahahaha >.<   Asså e fett lack, har suttit as länge med en powerpoint, had inge att göra, så typ fucka allt sig... aja ska fixa mig nu o dansa litäää., PUSS PÅ ROMPEN ! // LOLLO

DAGENS HISS ! ISBELLÉ , DU ÄR DEN BÄSTA STORA SYSTERN NÅGONSIN ! jag till höger hahaha ! :) de va tider de   

DÅ:

NU:

bild från spanien, har lite skojigare bilder men dom tänker jag nt lägga ut nu hahahhah, dom e lite failade   SOV GOTT ! <3    


Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards