MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under juli 2011

Av Lollo - 31 juli 2011 15:17

 

USA linne från spanien = ca 200 kr  <3

Shorts = Detroit ca 400 kr

+ Facelook (hemskt förtillfället) haha PUSS // Loiix <3 xD

Av Lollo - 31 juli 2011 14:37

Nue jag hos pappa, milotte kmr sen, fyfan v a kul vi ska ha snart får ni dagens outfit och lite hiss o diss   Man har nyss ätit en Piggelin MUMMS! haha , pallar nt ändra texten t smal igen(?) höhö! gud va jag e nolifeeee sitter vid datan när de äntligen är sol ute   jag taggar nog o badar lite senare me millan.

annars läser jag frida, perumenrar (stavas) en bra tidning, (läser nt annars hehe)
^MEN JAG HATAR VANESSA HUDGENS SOM E PÅ OMSLAGET :S

haha

   Jag hissar .....

några av mina älskade vänner, hahah de där va många år sen <3

Dom som äte anka! hahahhaha de är såååå äckligt och de är så hemskt :S

tahahaha puuuuuuss hej då// loiix <3  

Av Lollo - 29 juli 2011 19:57

jag va inte nöjd me min förra header så jag hoppas att ni gillar den hära oxå! haha frågestunden håller fortfarande på <3 // Loiix

    


  

Av Lollo - 29 juli 2011 14:29

Ny header, gilla / ogilla?

   NU ÄR DE FRÅGESTUND! FRÅGA PÅ! om det är en fråga jag inte vill svara på, asså om de är ngt "speciellt" så kan jag ta din mail eller ditt nummer så svarar jag! Annars kmr jag nog svara på allt och lite till!   <3 puss // Loiix 

Av Lollo - 29 juli 2011 13:22

Tjotjo, jusst nu har bea åkt hem :S tråkigt ! men men, livet leker iaf, haha! tänkte fixa ny header snart ! så de blev ett kort inlägg , back soon! <3 men min fukking blogg e cp, hoppas se kan se va de står haha, om de ens syns?! //Loiix <3

Av Lollo - 25 juli 2011 12:40

OOOO! gul text! haha, tänkte att ha lite gult när de ändå är så trist väder, och jag försöker varaaaa glad som en sol, de funkar sådär, men men! Ja, jag är kvar på ön hos morfar i göteborg, de e okej! Jo jusste imorrn blir de avgång mot LISEBERG!

JIHIPPPIE!! 

Man får inte glömma dom




1. Jag har en katt, Tusse 2. Jag är 98 (okej, ganska mng visste nog de hehe) 3. Jag har egentligen glasögon (som jag nästan aldrig använder, verkligen inte när jag är ute på stan eller ngt sånt , knappt i skolan! fast egentilgen ska jag ha dom dygnet runt.....) 4. Jag är miiiig sj! 5.Jag gillar att hoppa hoppborg och att badaaa! hahahahaha ! kan typ bada i flera timmar och jag älskar att hoppa ! haha LMAO! <3 xoxo // Lollo <3     

4.

d 2.

2

a

a

k

kan


Av Lollo - 24 juli 2011 19:36

ååååå! Äntligeeen! min blogg har vart helt till sej! -.- ! jag försökte mobil blogga, de funka INTE! för min mobbe fucka sej, men men, the past is the past, nuuuu iaf, nu är jag hoss min morfar i göteborg me extra brur extra pappa o mammi, sen på tisdag blir dä LISEBERG! då har man lovat min Emmzi att köpa kanin öron till mej o henne (min idee hehe) haha (fjurttis)!

J A G   V I L L   H A   S Å N N A! 

Jag ska försöka blogga så mkt som möjliiiiiiigt! jag lånar extra pappas data...

min mobil eju lite, sååådär , efter, så jag får SVART text på SVART bakrund. hehe faan vad jag skyltar! Annars lyssnar jag på muuuusik på Grooveshark, äger, även fast jag lånar brurssans! Idaaag har vi vart på Universum typ ngt ställe, pallar nt förklara moahahha nu måsteee jag blogga på min o beas blogg, för nu kan jag ÄNTLIGEN de! XOXO // Lollo 

http://twillingar.bloggplatsen.se

hoppas länken funkar puss älsklingar (as garv*)   bild upplandning  =  CPCPCPCPCPPCPCPCPCPPCPCPPCPCPCPPCPCPPCPC ERROOOOOOOR POFF! :s NI FATTAR!

bilder



hahaaNNAR


A

aS

aNNRA

aNNARS

jag ska

Nu

jag

Av Lollo - 22 juli 2011 16:14

Hej hej, jag kan nt göra "levande" när jag mobil bloggar :( första inlägget på bloggplatsen nurrå :D jusst nu sommarjobba jag på pappas jobb idag, ZZZzzzz jobbar från 08.00 till kl 17.00 snart ska jag få pengaaaaar!! Men nu ska jag gå o slänga några kartonger? Haha xoxox // lollo <3333 xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards