MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Lollo - 12 januari 2012 22:26

Innan jag somnar så får ni dagens skämt & dagens video asså herregud, jag kan nt sluta skratta HAHAHAHAHA  


Dagens skämt, ganska gammal men alltid lika rolig haha : Det var en gång en elefant som var ute och gick. Då träffade han en kamel och sa till henne "vilket konstigt djur du e som har melonerna på ryggen!" Ska du säga, sa kamelen, du har ju snoppen mitt i ansiktet !!

HSHAHHA vilken humor man har asså !   


Dagens bääästa video 4-sure - 

HAHAHAHAHAHAH JAG DÖR !

aja nu ska jag ahhaha sova, om det kmr att hända nurå men puuussen // Lollo <33

Av Lollo - 12 januari 2012 19:39

Hejsan ! Sitter i sängen med datan & fryser :S Ska packa lite strax, ska till pappa imorgon & då ska jag tjata om att få åka till Alperna med Millan, asså vi ska dit med typ 30-40 andra pers i känner & vi + alla andra har typ fixat ett hotell för alla oss,  haha vette fan men iaf så ska vi dit o åka skidoooor och så ska jag försöka fixa satt millan kan hänka på ! HOPPAS !   Åker i mars isf   

Fick min tröja från GinaTricot idag som jag beställde online (bild längst ner)

Men det va nt så mkt mer än det så puuuussen // Lollo <33

NICKI JACKET, vit va den ända som fanns kvar !! 


 

Roses r red, violets r blue, don't say u love me unless u do. <3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards