MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under januari 2012

Av Lollo - 31 januari 2012 16:37

Jag bloggar super sällan nuförtiden,, jag kommer att ha ett uppehåll ett tag nu så att ni vet det för jag tror att jag behöver "sakna" bloggen lite lr vad man ska säga, det kanske kommer ngt inlägg då & då men om ett tag så börjar blogga som förut igen förhoppningsvis, det är så mkt i skolan osv nu det är därför bloggningen blir så dålig mm. Men så ni vet, hörs om ett tag ! Puss ! // lollo <3

Av Lollo - 29 januari 2012 00:54

Kollar på tv och myser på rummet ! :) Omg asså det plingade på våran dörr typ 2 gånger och så låg det smink utanför och den andra gången fick pappa damp och sprang efter hahahah asså nämner inga namn men ni är fan galna tjejer ! Mitt i natten typ xD <3 jag kmr nt glömma det iaf ;) ni skrämmde skiten ur mig oxå X) annars så blir det lite släktmys imorgon men kusiner, farmor osv för jag fyller ju år på måndag, fick ju mina saker från Victorias secret i onsdags tror jag det var :) <3 asså det finns inget bra på tv heller :/ men men ska chilla lite ändå så puuusss på er och sov så gott ^^!<3

Av Lollo - 27 januari 2012 07:19

Är så lättad över att tävlingen e över, det var de som gick i 8-gymnasiet som tävlade mot lilla mig + att det var min första tävling :S men jag kom 3.a iaf :) nu vill jag bara dit igen för det va en så jävla härlig känsla att stå där uppe på scenen ! Men nu så ska jag kolla på tv så puuussn// Lollo<3

Av Lollo - 26 januari 2012 17:20

Snart dax att åka iväg och sjunga.... iiih jag e nt nervös just nu men jag kmr säkert bli, jag måste åka strax för genrep osv så önska mig lycka till så hörs vi senare chauuu !

// Lollo<3

Tagen nu.<3

Av Lollo - 26 januari 2012 11:48

Uäää har fett tråkigt..... Millan Jessi o Emma e ute och jag måste stanna inne för att jag inte ska paja min röst tills ikv, sitter vid skåpen som ett jävla nolife hahaha orkar nt gå ner till de andra vid cafeterian :p laaaaat ;) ska ju sjunga ikv, :((( HJÄÄLP !! hoppas bara att det går bra ändå .... :$ ;) jag kan avslöja vad jag ska sjunga nurå, för er som bryr er haha, ska sjunga some one like you med adele , tror nt jag sa det förut men skit samma annars sa jag det igen :P på lördag så blir det dansuppvisning innan tävlingarna startar och jag va så förbannat trött på dans träningen så jag kmr fucka upp slutet på hiphop/street dansen TOTALT :S men aja nu så ska jag typ messa millan om hon kan komma in nu för jag har tråkigt hehe <3chauuuu // Lollo <3

Av Lollo - 24 januari 2012 22:20

Asså jag har försökt att blogga hela tiden men allt försvinner ju bara åååh, fan va trött jag blir, det funkade nt igår heller men hoppas att de funkar nu! Kollar på Jersey shore & smsar lite :) asså jag e fett trött!! Somnade skit sent igår :S så jag ska nog sova nu men vi hörs imorgon puss puss // Lollo <3

Av Lollo - 23 januari 2012 23:09

If u do something one time, u can regret it but the second time it's a choice, I do regret things I did, but I know, that it was the best thing to do. I'm still sorry for hurting you and u know it, but I just can't forget you, u were always telling me the truth, being perfect and one of the best persons I've ever met, one thing is sure, I will never let u down or be mean to you. I just can't forget u and I still love u...

Av Lollo - 22 januari 2012 23:09

Ligger i sängen och kollar på the beauty and the geeks haha de e fett kul xD Shoppade lite saker på Victorias secret från deras online sida i USA, det va födelsedags present från pappa, fyller nt år förens nästa vecka men ändå haha ;) ska få present av mamma sen men av pappa ska jag få en typ travelbag/resväska, en handväska/dansväska & en typ sminkväska/necesär från Victorias secrets pink, ett par skit snygga mjukisar byxor och 3 par trosor från pink, en dööö söt bikini med röd och vit prickig över del och en rödvit randig underdel och dom hör ihop från Victorias secret och en förbannat snyggt rosa överkast till min säng från victorias secret pink som det står "I ONLY SLEEP IN PINK" på, hihi det blev dyrt men jag är iaf glad, pengar e nt allt men taaaack pappi! Nu måste bara sakerna komma till Sverige haha :DPuuss och godnatt // Lollo <3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards