MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Lollo - 15 januari 2012 12:43

Ska tagga till dansen nu. det blir friträning idag, ska öva/tilläga på tävlingsdansen i disco freestyle med Johanna yeeey , måste dra snart, men hopppas att ni gillar min nya header, fixar designen mera sen, asså bakrund och det om jag pallar & hinner, det är min syrra och jag på bilderna om ni nu undrar, men jag måste dra nu puuussen <33 // Lollo   

Av Lollo - 15 januari 2012 11:52

Förlåt för att det nt har vart så mkt bloggande men iaf så mådde jag dåligt igår, va halvt sjuk, iaf så hade jag huvudvärk och spydde en aning, men jag hade ju inget att spy eftersom att jag nt käkat ngt typ så blää :S Men nu så mår jag fiiiint, schemat blev ju nt direkt följt, jag dansade och så men när pappa, leni och alex skulle hämta mig i liljeholmen så mådde jag skiiiiiit dåligt så fick tagga hemåt   

Gjorde ett inlägg igår men det försvann typ tror jag -.-

Men aja, annars så har jag nyss pluggat lite så jag är klar med det idag hoppas jag, jag har typ ända fram tills fredag så det är iaf liiiite chill   

Lyssnar lite på musik & chillar, mådde ganska dåligt igår oxå för att jag nt käkade inprincip ngt sen så tränade jag 3 timmar i sträck utan att typ vila så jag blev ganska halv död den sista kvarten haha   

Nu så ska jag gå och borsta tänderna så puuuuuss // Lollo  <33


Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards