MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under februari 2012

Av Lollo - 29 februari 2012 13:07

Har nyss käkat lunch så jag har internet här nu innan vi ska tbx till "skogen" haha! 😳Asså man blir fan beroende av internet här ute! Man måste hänga sig ut genom fönstret för att få minsta lilla teckning 😲 men annars är det skit kul 😄 Felicia har världens snällaste farmor & farfar asså! 😊men nu så ska vi åka så hörs sen. Kmr hem imorgon runt eftermiddagen tror jag. Ska försöka blogga i bilen oxå 😉puss puss 😘💋💋

Av Lollo - 27 februari 2012 12:58

Sitter & käkar lunch med Feluu i fjällstugan! Ska åka mera skidor se yey ;) Har äntligen internet här vid skidbacken !! För annars har jag typ ingen teckning alls. >:( men jag måste dra nu så hörs sen // puss puss<3

Av Lollo - 26 februari 2012 12:49

Sitter i bilen och lyssnar på IPod ^^ borde kanske sänka kmr fan bli döv strax.. Hahaha har iaf för en liten stund sen vart på McDonalds hehe med Feluu<3 Asså det va väääärsta damp kärringen där! Jag svär på att hon va särskadad.... Hon ba skrek åt dom som jobbade : HAR NI SÅGSPÅN I ÖRONEN ELLER? JÄVLAR GRISAR NI HAR JU FAN SEMESTER KAN JAG FÅ MINA PENGAR?!?! Haha hon "pallade" inte vänta så hon ville ha tbx pengarna och när hon skulle få dom så hoppa hon typ upp över hela kassan och slet alla pengar! Haha jag blev fett rädd! Men aja hehe xD hörs senare puss puss<3💋😊

Av Lollo - 26 februari 2012 09:35

Wieee! Rubriken lyder! Ska tagga te Dalarna med min Felicia! OMG VAD KUUUL :D hennes farmor & farfar ska hämta oss om ett tag så ska vi åka bil dit ;) Blir skidor 4-sure oxå i Dalarna xD FAN VA KUL DET KMR BLI! Jag vet inte om vi har internet där ute eller asså det finns inte men jag har fritt internet så det borde väll funka ngn stans :) men jag ska försöka blogga så mkt som möjligt via mobilen och så ska jag försöka att ta massa bilder som jag sen kan lägga ut när jag kmr hem på torsdag! Vi ska ju typ va mitt ute i skogen (i ett hus ofc)!haha men så fort jag kan så ska jag blogga. LOVAR! Men IFALL det inte blir ngn bloggning så vet ni nu vrf :) Måste fixa mig nu innan vi åker så puuuuss på er<3 // Lollo :D

Av Lollo - 24 februari 2012 18:34

Först så vill jag säga att jag älskar Milotte hahah   !<3 Äntligen fredag & lov såklaaaaaart xD Ska kanske med Felicia till dalarna några dagar under lovet ^^ Annars så sitter jag & lyssnar på musik & ska snart gå ner & kolla på tv  534OTJIOIFHLOSZPOKWÅQ VAD GLAD JAG ÄR IDAG! hahahah vet faktiskt inte vrf... eller jo det gör jag nog  


Har inte så mkt att göra så nu skriver jag på lite  


5 saker som jag gillar hos en kille:

Fina ögon ^^

Busigt/äkta/fiiiint leende  

Ganska överdrivet snäll (asså nt att ge saker osv utan att man bryr sig xtra mkt om en)  

Kramgo osv. för vem vill va med ngn som inte bryr sig ett skit?!

Gilla en i alla lägen. Dvs hur man än ser ut osv osv osv osv haha  

Att han ska skicka gulliga sms mm. VI GILLAR!


5 saker som jag hatar:

Jag hatar ost... haha mng undrar om jag e dum i huvudet men nej, det är jag inte! Fast jag gillar ostbågar och allt sånt men ost i sig! NEJ TACK!  

Jag hatar att va deppig!

Jag hatar när jag har lyssnat på min favorit låt & så har jag tjatat ut den och när jag ska lyssnapå den e de inge kul längre och så hittar jag ingen annan favorit... jobbigt liv... hehehe  

Jag hatar att jag skriver jag hatar hela tiden just nu

Jag hatar när man inte kan stå för det man säger!



Så där nu ska jag gå ner haha så puss på er! // Lollo<3


I love u, & u know it, i think...<3   

Av Lollo - 22 februari 2012 22:16

Mobilbloggar igen! Bloggade inte igår, vette fan vrf haha men men xD Asså så fort jag är "lycklig" så ska "ngn" komma och FÖRSTÖRA känns det som... Hehe ingen fattar som vanligt men jag orkar inte skriva om dä! Idag så var jag vart i skolan och så har jag dansaaat :D skit kul ^^ Ska kolla på tv nu och dricka OOOBOOOY :$ ;) jag e lite random idag haha :) Puss puss<3//Lollo<3 :)

Av Lollo - 20 februari 2012 21:24

Kom hem för nån timme sen från Romme med bussen   Satt med Julia på bussen och vi hade skiiiit kul haha! Vi satt & sjöng, garva, käkade godis osv hehe ! Har haft en super härlig dag i backen med Vilma, Cicci & Julia. Älskar er finaste tjejerna    Jo... sen så idag... hehhahahehhe.. på dan så blev jag o Jullan lite väääl "hyper" , nog om det HAHA lyssna på låten längst ner ist som vi drogade på bussen av en sak .. Asså fett tråkig jag e men ggggaaaah mihihi ingen kmr fatta förutom Julia så puss puss! // Lollo  

BÄSTA LÅTEN<3 ^

Av Lollo - 20 februari 2012 08:51

Jag mobil bloggar lite ändå ;) Sitter på bussen nu med Emma på väg med klassen till Romme! :D yay! Kollar på film, haha först kollade vi på Iceage ^^ & nu på men in black ;) Har typ käkat skit mkt godis, kakor osv så liften kmr nt hålla för oss... Hehe xD asså det känns som att vi är mitt ute i ingenstans just nu -.- vi e nt framme förens om typ 1 timme & vi åkte runt kl 06.20 Fast tiden går ändå jävigt fort! Ska flumma lite nu så puss puss!Kanske bloggar ikv efter vi har vart och åkt skidor :)//Lollo<3:-*

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards