1. Hur gammal är du om fem år?
Från & med den 30 Januari så kmr jag att vara 19 år   

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Soffan !! 

3. Hur lång är du?
163 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Twilight Breaking Dawn

5. Vem ringde du senast?
Milotte

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Har du frågat Millan? <3 hahahahahhahha men planerar så måste veta <33333" (från en kompis)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika. Rätt skönt med sms så man slipper prata i bland.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Imorsse innan hon drog till jobbet

11. Vilken ögonfärg har du?
Blandat men mest gröna liite blå oxå.

12. När vaknade du i dag?
kl 11.00 tror jag :S 

13. Vilken är din favoritjulsång?
Ganska mng men White Christmas   

14. Vilken är din favoritplats?
Mååånga ställen men jag älskar att va vid vårt sommarställe i Marbella, Spanien, att vara hemma kan va skönt ibland & så älskar jag ju mest av allt att stå på dansgolvet !! (a) & att vara i vårt musik rum hos pappa <3

15. Vilken plats föredrar du minst?
Kmr nt på ngt just nu men om jag ska välja ngt så är det nog mitt rum när det är stökigt :S (som det är ooofta!!)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas att jag befinner mig på en bra högskola och utbildar mig till Marine Biologist & sjukvård inom vilda djur eller att jag lyckas med musik, båda 2 skulle nt va fel, men väldigt stressigt !! Min största dröm är att lyckas så bra som möjligt, få högsta betyg och komma in på college i USA, höga drömmar & svåra, men vill man så kan man ! Jag kmr iaf aldrig att sluta med musik oavsätt vad   

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Att det skulle börja brinna där jag bodde, jag är fortfarande rädd för det, jag har som en sorts fobi för bränder.   

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Imorse när millan nt kunde klockan ! haha det va skit kul !! 

19. Hur stor är din säng?
180×200 tror jag, har en dubbelsäng hos både mamma & pappa jag mäter nt direkt ! 

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast trosor & t-shirt 

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Olika, men nu har min mamma typ tagit mina kuddar där nere eller min bonusbrorsa eller bonussyrra haha vene men hos pappa har jag kanske 8 normal stora & en skit stor.

23. Hur många landskap har du bott i?
två kan man säga, bor ju på sätt & vis i spanien oxå vid vårt hus.

24. Vilka städer har du bott i?
Bor* Spanien & Sthlm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö & strumpor inomhus   

26. Är du social?
OHJA !   

27. Vilken är din favoritglass?
många, jag är som ett jävla glassmonster haha, men jag älskar mkt glass, men en av mina absoluta FAVORITER är nog häagen dazs vanilj

28. Vilken är din favoritefterrätt?
GLASS !!   

29. Tycker du om kinamat?
Sådär, men deras kyckling smakar oftast död katt, (nt för att jag ätit det dårå hahha) jag föredrar thaimat

30. Tycker du om kaffe?
njaa, typ caffe latte & chai latte om de nu gills haha

31. Vad dricker du till frukost?
Te, juice, c-vitamin, oboy eller ingenting 

32. Sover du på någon särskild sida?
Asså sida av sängen eller hur jag "ligger" och sover?! det vet väll nt jag jag filmar ju nt direkt när jag sover?

33. Kan du spela poker?
Nej 

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte?

35. Är du en beroendemänniska?
nää nt vad jag vet haha

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej men carolas son är född den 30 januari på samma sjukhus & samma dag men hnm känner jag ju nt   

37. Vill du ha barn?
Jadå

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite spanska (pluggar i skolan, hus i spanien & spansk kompis) & sen så kan jag liiiite tjeckiska men jag tkr att jag borde kunna mera nu eftersom att det är min bonusmammas modersmål (hon e från tjeckien)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nepp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Asså är det kallt ute - Bassäng är det varmt ute så HAVET !!! 

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder, smink osv, brukar köpa presenter ibland oxå för jag gillar att göra folk glada, asså man ska nt glädjas av bara presenter men jag gillar det haha   

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Vet nt riktigt men jag ÄLSKAR two and a half men ! 

44. Kan du rulla med tungan?
asså what? som ett korvbröd elr? haha isf så ja 

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Många men jag kan damp garva HUUUR LÄNGE SOM HELST med Millan och Bea, min bästis festisar <33

46. Sover du med gosedjur?
Inte MED gossedjur, men dom ligger där i sängen, pallar nt ta upp dom på vinden och så är dom myyysiga !  

47. Vad har du för ringsignal?
Nån iphone signal

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja det tror jag

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En kudde

50. Flirtar du mycket?
Haha vet nt riktigt, de kanske jag gör? 

51. Kan du byta olja på bilen?
NEJ, jag e nt mullemeck vafan

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej....

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Hur kär får man bli?

54. Läser du dagstidningen?

Om jag har tråkigt och jag ser den på bordet så ibland ja, men jag går nt direkt och köper den sj

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
FRIDA, men den får jag 1 gång i månaden

56. Dansar du i bilen?
Jag kör nt bil direkt men små dansar jag väll när jag åker bil

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Minns inte… NRJ tror jag

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Matlista

59. När var du i kyrkan senast?
Oj. På min brorsas dop… det var länge sen.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Nu så tkr jag faktiskt att nästan alla mina lärare är bra på sitt sätt för dom har hjälpt mig med mina betyg super bra & det går bara bättre & bättre   

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 natt hahahah

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Minns nt, taskigt av mig att nt minnas, men jag e lite off just nu !

63. Vad lyssnar du på just nu?
Tv.n 

64. Har du varit med i tidningen?
tror nt det

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Det va nog calamares (bläckfisk i spanien) 

66. Vem såg dig naken senast?
Jag haha

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Lila och en som är blå med ngt mönster

68. Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig sj, att INTE INTE INTE spela cool framför sina kompisar, nt hålla på att haffa andra tjejer om "du" sagt att du gillar mig & så imponerar man på mig om man är social, snäll, trevlig, har fina ögon & ett busigt och gulligt leende !   

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Millan eller Bea

70. Har du någon piercing?
Hål i öronen, ett i höger och 2 st i vänster öra

71. Din största vinst?
hmmm, asså jag vet nt , jag har vunnit ganska mng tävlingar, som t.ex fys tävlingar där man kanske är 20-50 st helt olika, och så ska man kanske stå i planka längst, flest armhävningar,längsta tiden att stå på händer(mot en vägg om man ville) så jävla jobbigt efter ett tag :S, upphopp, 90 grader, man ska hålla i en gymnastikring och försöka brotta ner motståndaren med benen (TUNGT) OSV, jag har vunnit 1000-2000 kr på en spelaoutomat haha, stått ute längst ute en vinter i bikini och fått iskallt vatten över mig, vunnit fotbolls matcher (spelar nt längre) gymnastik (tränar nt längre de) och snart ska jag börja tävla i dans, men typ lite sånt haha <3

72. Civilstånd?
Singel :/

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bloggplatsen & facebook oftast

74. Är du fåfäng?
Ganska

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ångrar bara sådant jag inte gjort, fast det finns väl ngt som jag ångrar

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 50 

77. Vilket är ditt drömjobb?
Att jobba med musik eller att jobba med djur och då vill jag bli Marine Biologist & jobba inom sjukvård med vilda djur som tex lejon, tigrar, pantrar, giraffer, noshörningar, antiloper, apor osv.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

nt vad jag vet

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Jag har haft 4 fiskar som hette Black, Lola, Nemo & Nime , en kanin som hette Doris, en hund (en yorkshireterrier som pappa sålde för att han nt kan fatta ngt ibland !!) han hette Ziggy, en katt som hette sudden och nu så har jag min katt Tusse<3

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag hade nästan inga nära vänner som jag var med i skolan när jag gick i 1-3 tror jag de va, jag gillar nt mitt utseende så mkt, jag har inprincip aldrig var tsm med ngn men ändå så har jag det asså typ halvt haha

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
Jag gillar snö, så julen är underbar annars så gillar jag sena sommarkvällar med kompisar, familj & jordgubbar & glass   

83. Kan du åka slalom?
Jadå

84. Vad har du ätit i dag?
ett halvt glas juice & en skål med flingor

85. Vad har du för utbildning?
går i skolan

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Nt så mkt men måste jag välja så kanske mitt leende , men BARA ibland haha & så gillar jag min ögon färg & på sommaren så gillar jag mitt hår och min hårfärg

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
näsan, det är typ ngt jag bara har fått för mig 

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag är mig sj, jag behandlar andra som jag sj vill bli behandlad men om ngn trycker ner mig så visar jag dom hur det känns fast på ett mer "förstående" sätt och så är jag oftast super glad, har mkt energi och är social ! 

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag har en kort stubin, jag blir lätt irreterad haha

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Öhhh....

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
När jag tänker efter så njaa, men om jag nt skulle göra det så skulle det bli konstigt så jag tkr att det är ganska viktigt, men man måste nt ha presenter

93. Vad gör dig ledsen?
När ngn sviker mig eller pratar bakom min rygg

94. Vad gör dig glad?
Att skratta !!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Har varit förlovad två gånger

96. Vad ska du göra i helgen?
Jag ska på fest hos felicia mer vet jag nt just nu, ska kanske på bio med mammi oxå !   

97. Vad är det knasigaste du gjort?
MYCKET haha men det säger jag nt   

98. Vad har du för laster?
laster? asså om jag uppfattat det rätt så är det väll att jag sitter för mkt vid datan :S

99. Vem är din förebild?
Jag har så mng förebilder så att jag nt orkar skriva alla haha <33

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

OMGOMGOMGOMG JAG ÄR KLAAAR ! skööööönt ahahha de va jobbigt kan jag lova ;S nu ska jag ringa millan ! puss <33



JOBBIGT de där va att sitta så länge men puuuuuss // lollo <33