MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Lollo - 16 januari 2012 20:51

 Hejsan hej leverpastej !

Har skit mkt träningsvärk idag efter dansen, tränade ganska hårt idag med gruppen & jag som redan hade träningsvärk från gårdagens friträning :'( stackars mig ! Fast det känns ändå ganska bra med träningsvärk trotts allt   

Har nyss duschat och käkat middag & nu så är jag trött, som vanligt. Asså jag lär mig ALDRIG att gå & lägga mig tidigare, asså jag ska ju nt gå och lägga mig vid 8 elr 9 lixom men ändå, jag blir så trött när jag typ går och lägger mig eller somnar vid halv 1 elr 1.... men på loven så är jag uppe typ hela natten men då har man ju sovmorgon, vill ha loooov nu oxå   


Meeen meeen, snart ska man till Aleprna och åka skidor i Mars ! E FEEEEEETT TAGGAD !   

bara man får ledigt nu rå ....

Millan kanske ska med oxå om det funkar osv. ANNARS FÅR JAG SPUNK ! som millan säger hahahahah älskar dig piff<3

Juste jag och millan har fått "nya" smeknamn som dom flesta kallar oss "Piff&Puff" ja e puff o millan piff, och för er som känner oss fattar nog vrf vi kallas för det heheh   

Ska ju åka skidor i romme den 20/2 tror jag det var oxå, med klassen då asså, faaaaan vad kul säger jag bara ! mehe drog ut lite onödigt mkt på "fan" där men jaja ! Är sjukt lycklig!   


PUUUUUSSEN // LOLLO<3


fiiilot Millan men du är så jävla söt här hahaha flummoooooo, det va på jul lovet !<33  

Vid vårt landställe i spanien sommaren 2011<3  


Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards