MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Lollo - 5 januari 2012 19:35

Nue jag hemma, hittade nt så mkt, men jag hittade iaf en skit fin kofta, en svart, as mysig och ganska tunn & lång, den va svart ! Men ni får en bild när jag har tid / orkar   Imorgon vid lunch så kmr Millan hit för vi ska till felicia senare på kvällen   Annars så lyssnar jag på musik och tränar lite (dans koreografin till min hiphop/street & disco & stretchar för jag måste bli vigare, kan snart gå ner i spagat haha inte bra, jag borde redan kunna de tkr jag)   

Lånade mammas hand kräm som jag köpte till henne på The Body Shop i födelsedags present, min storasyrra fick oxå det, det va en fotkräm, handkräm & body lotion. Dom va ganska dyra för att det va cannabis i dom hahahhaha, & nej man kan nt röka/äta den krämen bara för att cannabis används till att göra knark i vissa länder, men iaf så luktar den skiiit men det är galet bra, speciellt handkrämen som jag använder nu av mamma hehe   Bästa krämen någonsin, den e ganska dyr på vissa body shops men det är värt priset ! 


Men nu ska jag gå och käka så puuuss <3



    

Jag tidigare idag när pappa hämtade mig hos mamma, hann nt lägga upp den då för pappa väntade med bilen utanför så ni får den nu  


Puss puss // Lollo <33 

Av Lollo - 5 januari 2012 11:24

Godmorgon, kollar lite på TV & käkar frukost, måste fixa mig i ordning snart för jag ska med pappa till ett fotograf museum eftersom att jag älskar att fotografera, hopppas att vi kan åka typ till ngt dans eller sång museum ngn gång haha. Sen så ska jag typ åka till Nacka med Millan för hon kunde ju nt sist, så det ska bli skönt att bara åka vi 2 och ha sjukt kul  

Ja, det är väl det jag ska göra idag, juste jag gjorde en status grej men jag fixar den senare ikv. Innan jag drar nu så dröjer jag ut lite på tiden så får ni veta 5 saker ni kanske nt visste om lilla mig:


1. Jag älskar frukt haha, jag dricker smoothies av bara bär nästan varje dag.... Och så äter jag sjukt mkt mandariner osv, det är nyttigt och faktiskt skit gott, tkr jag iaf, men det måste vara kall frukt annars äter jag den nt, jag KAN äta bananer, nt så gott men dom kan vara utanför kylen, mina små krav   


2. Jag sjunger nästan heeela tiden, asså även om jag viskar så sjuger jag nästan hela tiden  


3. Jag stör mig sjukt på folk som smaskar, det beror ju på vad man äter, men kan man nt äta en macka utan att smaska så får jag panik !! hahah


4. Jag är ärlig och jag ljuger nt och jag tror aldrig att jag har haft ngn som sagt att jag ljugit, mng har ju såklart hittat på saker och jag tkr att det är förjävla fegt, men dom personer litar jag nt på,


5.  Jag drömmer om att få och att våga sjunga framför folk för det finns nästan inget som gör mig mera glad än att sjunga, jag kan tjata om det hur mkt som helst men ingen skulle förstå. Utan musik så skulle vi nt leva !!!  



puuuuuuuuuuuuuuuuss // Lollo <33  

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards