MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under september 2011

Av Lollo - 4 september 2011 21:56

Skolfotto imr då... :S

IIIIIIIHHH!

haha , lyssnar typ på musik o typ messar me sebbe, köpte ett par Skullcandy hörlurar idag   löve them ! fast jag ville ha limegrön/vit men de va slut så jag tog rosa men dom e oxå snygga

  

haha

ska sova snart, elr nt men pussssss xoxo // Lollo

HAHAHHA GROVT CEPE STÖRD BILD!   


Av Lollo - 3 september 2011 14:36

Hellooo, Millan o Lova tagga nyss hem typ   

Iaf sen så ska jag elr snart ska jag på ngt kalas för våra grannar som har 2 tvillingar som fyller 6 elr 7 tror jag? haha

Men bloggar senare  xoxo // Lollo

 

 

 

Av Lollo - 2 september 2011 17:56

HELLLOOOOOOO, är med Millan ska snart träffa Lova ska sova hos mig inatt slagg slagg haha  , sitter o as garvar me sötnosen bästisen Balooo!  ´ 

hennes blooogg http://milottelindgren.bloggplatsen.se hahahahah flummar som faan millan leker me min väckar klocka o ligger i min säng o visar sina "rump ben!" ahhahahahahahha OMG JAG DÖR! 

Ska tagga o möta Lova nu ni får nog bilder sen PUSS! hahahahhahahaha Balooooo fett vad jag älskar dig flummis <3 // Lollo <3                                                   

Av Lollo - 2 september 2011 07:55

Godmorgon, ska tagga t skolan snart :S slutar 14.35 typ SERIÖST på en fredag, på tisdagar får vi sluta 12.40 typ, men men de blir ett snabbt inlägg för jag måste dra snart ska möta Millan innan skolan kl 08.30, ska sova över med min bejb Lova idag ni får nog bilder sen om min data sladd nt fuckar sig heeeelt haha annars tar jag o lägger upp på facebook o så lägger jag ut dom på bloggen, ska försöka fixa ny header snart, snabba ryck så man nt tröttnar haha här får ni en låt av beyonce <3 Listen <3

Hon sjunger ju sjukt bra      PUSS xoxox // Lollo <3

MEN CP! hoppas videon funkar annars får ni den sen ska jag försöka fixa puss <3

:)

Av Lollo - 1 september 2011 17:25

Då kom farsan nyss hem med ett jävligt brett leende.

Han hade kommit 1.a i golf och vunnit pengar bokal / pokal / v p b u iedowöhief (hur de en nu stavas hahha)

så man hoppas ju på pengarna haha, men grattis farsan   

Annars har jag vart i skolan idag, de gick ganska bra i matten som de nt gjort förut ganska nöjd faktiskt   men palla snacka skola, iaf på gympan idag så landade de en helikopter där vi hade gympa ngn unge på dagiset brevi hade typ brytit nacken elr ryggen? fett scary :S Blev fett glad för pappa sa att om jag klarar at få högsta betyg ppå ett prov får jag 500 kr och sen beror de på mina andra betyg men man satsar ju på bästa  , 500 spänn e ju ändå nt så dåligt   

Men nu så ska jag tagga ner o mysa lite <3 // Lollo <3   

jag kallas redigerarN hahah elr nt !

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards