MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under september 2011

<3

Av Lollo - 17 september 2011 00:38

Heej, förlåt för så dålig uppdatering men jag har pluggat till sjukt mkt prov men iaaf nu är de över så jag sitter me Älsklingen Milotte har nyss kollat film som va fett bra lite udda men bra "the first time"  

Annars sitter vi o lyssnar på musik och myser (får nt misstolkas)  

Asså vi hann nt träffa David & Sebbe idag  

Men vi ska kanske träffa dom nästa vecka ist  

Ohfyfan vad jag o Millan flummar asså, herregud de e sjukt HAHA, nu ska vi göra ngt annat så puss för fan XOXO // Lollo o Millan      

Av Lollo - 13 september 2011 19:16

Hejsan hopp här kmr en sak utan stopp, pappa med plogen som kör ut i lingon skogen!

Man e ju grym på rim asså!! hahahaha   

Jo man fattar att jag har grovt tråkigt ! :S

Har nyss pluggat, seriöst, mamma skulle läsa upp en text för mig på typ 5-7 sidor, de gick så fantastiskt jävla långsamt så jag somna... då är de illa fan.  

 Idol kmr snart yipphaay  

idol is the shit u know  

Asså herregud imorsse, jag låg fan i koma, va så sjukt jävla trött, inte okej asså! sjuka skol tiderna är ibland asså .... 

Men de är nt så mkt att klaga på, vem fan ska bry sig?!    

Nu ska jag duscha och så.

Harre // Lollo <3 

btw lägg t mig på skype ( loiixx ) så kanske jag accar PUSS 


Av Lollo - 13 september 2011 17:35

Då ska man snart plugga NO... noooooo! 

så sjukt jävla tråkigt...

Men men, snackar me Yorg på skype o väntar på att Leon ska logga in!!!!! -.-

Men nu ska jag plugga o duscha o chatta XOXO // Lollo bloggar sen

Av Lollo - 13 september 2011 16:59

NÅGONTING JAG VILL HA MER ÄN NÅT ANNAT JUSST NU:

Jag vill ha min bästa vän här, hon är min älskling och min andra halva.

Jag älskar dig bästa vän, så sjukt underbar, tack för att du finns min ängel från ingenstans  Milotte. http://milottelindgren.bloggplatsen.se <3

PUSS XOXO // Lollo


<3

Av Lollo - 12 september 2011 22:57

Du dödar mig långsamt... när du ler.

Du gör så att jag inte kan gå... när du kmr nära mig.

Jag drunknar... när jag ser in i dina ögon.

Du flyger i väg med mig och håller mig hårt... även fast jag är höjd rädd. 

Du gör mig stum...när du tar min hand.

Du gör mig den lyckligaste på jorden... när du säger att jag är den ända <3


Av Lollo - 12 september 2011 22:46

MINA MÅL DRÖMMAR OCH ÖNSKNINGAR:

Okej vi börjar med mina mål med livet haha: Jag vill ha ett roligt liv med mkt skratt bli vetrinär men ngt jag brinner för är musik så de vill jag gärna syssla med sen vill jag såklart ha barn för jag älskar barn  

Ska nt skriva så skiiit mkt för då vill ju ingen läsa men då går vi vidare till drömmar.

Drömmar: Man kan ju se drömmar jusst nu och nt i framtiden så min högsta dröm är att lyckas med musik så klart sen att jag får ha mina vänner för evigt. 


Önskningar: En önskning jag har är alla va sjyssta mot alla...ingen mobbning, inga krig, inga bråk ingenting sånt... nu kanske jag låter som den religösa bruden elr ngt sånt men jag vill bara visa att jag bryr mig 

 


XOXO // Lollo 

 

Av Lollo - 12 september 2011 22:20

Hejsaaan, förlåt om ni får dålig uppdatering har ju skola o prov, läxor och en massa skit. Ska prova på innebandy med lollo på torsdag kanske jiippphiee haha  

På fredag ska man va me millan sebbe o david tror jag.

De ska bli skit kul  

Ska sova snart (lite tidigt) men jag pallar nt ligga i koma imorrn på morgonen!!!

 

Messar lite o chattar annars , med en viss jesper som är trögare än en 368 år gammal kola!

-.-

men ajaaa, fick en playboy handduk av mammi idag och ett par solglajjer, tack älskade mamma.

Ska få playboy lakan oxååå, de är ju fett snyggt haha  

Nu ska jag ta bort mitt smink och mysa XOXO // Lollo <3

   3 short words... I love you

  

 

  

Av Lollo - 11 september 2011 22:21

Gonatt alla haha apaaaaaaaa

MONKI

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards