MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Lollo - 17 september 2011 21:00

Lördag idag då, helgen går fort :S ! 

Men men man får väll njuta medans man kan iaf  

Jag är lite seg på de här med dag 1 2 3 4 5 6 7 O.S.V men nu får de bli så Dag 6 iaf:



TYP AV KILLAR JAG FALLER FÖR:

Okidoki, jag gillar killar med personlighet och som nt bryr sig så mkt om utseende.

Sen de viktigaste av allt är ett äkta leende fina ögon och helst brunt elr ljusbrunt hår haha  

Jag är ingen som är gaaalen i magrutor, visst de är snyggt men värkligen  inget måste  

 Dä va väll Dä tror jag haha XOXO // Lollo <3

Här får ni lite bilder:

   hahaha Felica älskar dig, fjortis tider!   <3

    HAHAHAH fuck vad snygg man va :S !


   GAAAAAH JAG DÖÖÖÖÖR KOLLA MINA FULA BLEKA FETA BEN! 

gammal bild men faan vad jag älskar dig Bea <3


igga mina ögon på bilden + inget smink :S ! Så grovt ful Mahahahahha!

//LOLLOOOO <3    

<3

Av Lollo - 17 september 2011 00:38

Heej, förlåt för så dålig uppdatering men jag har pluggat till sjukt mkt prov men iaaf nu är de över så jag sitter me Älsklingen Milotte har nyss kollat film som va fett bra lite udda men bra "the first time"  

Annars sitter vi o lyssnar på musik och myser (får nt misstolkas)  

Asså vi hann nt träffa David & Sebbe idag  

Men vi ska kanske träffa dom nästa vecka ist  

Ohfyfan vad jag o Millan flummar asså, herregud de e sjukt HAHA, nu ska vi göra ngt annat så puss för fan XOXO // Lollo o Millan      

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards