MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 22 september 2011

<3

Av Lollo - 22 september 2011 17:15

Vad skulle hända om du nt fanns?

Vad skulle jag göra utan dig?

Det finns inget alternativ, du betyder otroligt även fast vi nt kännt varann så länge, underbaraste i världen...

 

Av Lollo - 22 september 2011 16:59

Hejsan, jag glömmde dag 10 och 11 men nu får ni dom asså gårdagens jag glömde och dagens   

(igår) DAG 10:

En bild på mig och vad jag hade på mig idag (ni får dagens idag) :

 

hahah fint jag redigerar, mitt ben blev cp :S !! sexig matta va?! XD

men aja min "snygga" skit slappa stil idag va teamsportia braller och ett marwin linne , snyyyyyygggtttttt vaaa?!!??!?!?!?!? öhöhöhöhöhöhöhö   


DAG 11:

Någonting jag oroar mig för:

Är att jag ska förlora min bästa vän som betyder allt <3


hahahahahhaha asså jag måste ge er lite nolife tidsfördriv whoop whoop de här kan du göra en hel skoldag + efter skolan, glöm nt att du måste nog börja kolla på morgonen om du vill hinna klart för den här videon är awsume och världigt kort...

3 ord bara: HAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!

fyfan vad rolig humor jag har !!

XOXO // LOLLO


Av Lollo - 22 september 2011 10:27

Sitter i skolan och mobil bloggar lite, väntar på Millan som lallar runt som ett jävla cepe ngn stans !!Aja, slutar typ 15.00 idag haha faktiskt vet jag nt men vem bryr sig. Hoppas Millan kmr strax hon har ju pepparkakaor i skåpet , de e nt såååå gott men ganska ;) de värsta är faan pepparkaksdeg, ända sen i sexårs när Jossan o jag käka en hel köpt pepparkaksdeg är de fan de äckligaste som finns hahaha !! Jag längtar värkligen t jul, så sjuuuukt mkt , är de bara jag elr är nt julen skit mysig? :) Här sitter man på ett kallt skol golv i skolan vid skåpen o väntar på Millan haha asså fyfan va man känner sig som en liten mobbad unge men hon kmr typ snart så that's okay X) asså jag har sjukt mkt träningsvärk, igår gjorde jag massa situps + armhävningar & imorsse sen så simmade jag 1 KM SKIT JOBBIGT!! Höhöhö! äey nu ska jag logga ut bloggar hemma PUSS xoxo // Lollo <3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards