MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Lollo - 26 september 2011 20:51

Ska kolla på svenska hollywood fruar snart om typ 5 minuter  

så jag ska stänga datan nu men tänkte va lute sjyrre och ge er ett till "intresant" inlägg   

MADE BY ME:


LOVE <3 hade inget at göra   


Här får ni en låt oxå :

 

stickwitu - Pussycat Dolls <3 gammal men bra den oxå   


Av Lollo - 26 september 2011 19:56

Ska göra lite läxor nu tråkigt men så är livet...

Min stackars lillebror är sjuk   

Krya på dig bror.

Bara du håller dig frisk till 3.års dagen, men de gör du nog   

Men nu ska jag lyssna på musik och plugga spanska + matte :S så puuuuss !!

  gammal...

 

hahahaha så söt duär <3    

Av Lollo - 26 september 2011 19:36

DAG 15:

NÅGONTING JAG ÅNGRAR:

Den här bli tråkig men det är faktiskt ingenting som jag ångrar, för gjort är gjort, man gör sina misstag så det är inget jag kmr på att jag ångrar jusst nu haha   

xoxo // Lollo

här får ni 2 bilder:

  

säg inte att det är försent när du inte ens har försökt !!

Av Lollo - 26 september 2011 17:24

 Heeeellooooo   

Sitter o kör lite länkbyte med min älskling Emma, elr ja, hon länkar inget hon bara skriver "HAHAHA" som vanliga lilla Emma   

Så kan de gå när man har tråkigt haha   

Sitter annars och lyssnar på lite musik ni får låten längre ner

Jusste igår fick ni nt bilderna på mig för 1 år sen och en bild från ett ställe jag vart på men här får ni först en bild från typ ett år sen:

  HAHAH jag dööör va ful men men :S

Och min "fina" iphone 3   

Och ett ställe jag vart på så ni får en bild från turkiet där jag va med mina kusiner Johanna & Carro , vi hade eget hotellrum woop woop haha men här får ni bilden :S  :

 

för typ 1 år sen och min ena älskade kusin Caroline i bakrunden.

XOXO // LOLLO


En bild från idag hahah "fin" jag är:


"A whole new world- Alladin"  så jävla gammal men älskade den förut hahahahahahha chere u go   

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards