MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Lollo - 25 september 2011 19:55

Jag glömde säga att jag har ju vart upt hela helgen så jag glömde mitt "tidsfördriv" men iaf:


DAG 12:

En bild på ett ställe jag vart på:


Ojj ojj jag har vart på MÅNGA ställen utomlands och inrikes dom bilder jag ska ladda upp funkar nt ni får dom så fort som möjligt , jag fixar de på min data hos pappa imr om jag hinner så DAG 14 en bild på mig sj för ett år sen får ni oxå imr men :

DAG 13

Mitt drömbröllop:


Jag vill nt ha "vackert" jag drömmer om galet bröllop haha T:ex : En super färgglad ganska kort och upp puffad klännig med neon färger och höga klackar med diamanter sen vill jag såklart ha ganska normal men annorlunda sminkning men jag vill ha galet hår oxå hahaha

sen så vill jag nt åka limmo som dom flesta gör utan jag vill.. ni kmr dö av garv men jag vill cykla till mitt bröllop hahahahahhahahahah de låter sjukt men om nt de skulle gå skulle jag nt ha ngt emot limmo men jag älskar att cykla, jag e nt pro men jag är så pass efterbliven att jag tar cykeln från garaget och cyklar t mitt bröllop sen så är jag väldigt glad av mig och jag älskar galet och lite udda, vill nt ha likadant som alla andra, vill ha ngt som mng kmr ihåg och som är kul   Resten hur de ska se ut & så får vi ta när jag ska gifta mig  



Så nu är de bevisat att jag kanske har den mest konstiga bröllopsdrömmen någonsin hahaha !!  


XOXO // DuVetLollo      

Av Lollo - 25 september 2011 19:48

Har ingen direkt rubrik att ge er men den funkar väll? 

haha. 

Har vart med Bea hela helgen typ de va sjuuuukt kul, fast hon åkte hem för typ en halv timme sen så ska läsa en jävla bok som är t skolan "Hon går genom tavlan ut ur bilden" såhäääääär usel... !!

men man kan ju nt få allt man vill :/



Men iaf är faktiskt så himla glaaaaaaaaad  

Ska förmodligen prova på en kurs på några gånger sen ska en tjej (dans lärare) utse om jag får gå med i en brons grupp och tävla i "Tony Irving Dance Academy" vill värkligen kunna tävla i guld, fast de krävs hård träning !! 

YEY  


Annars lyssnar jag på musik (intresant haha)

  


XOXO // Lollo <3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards