MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Lollo - 11 september 2011 22:21

Gonatt alla haha apaaaaaaaa

MONKI

Av Lollo - 11 september 2011 19:18

 MIN FAVORIT ÅRSTID OCH VARFÖR:

Jag ääääälskar sommaren såklart men på ngt sätt som alla hatar är vintern som jag oxå älskar.

Visst all jävla snö o så men de är ju så sjukt myyysigt   

Dom mörka kalla kvällarna med ngn varm dricka och JULEN!

man e ett januari barn så jag diggar vintern.

Då tänker alla *men jävla vinter, bara snö, slask, tråkigt på sommaren kan man ju bada o sola*

Okej, sant, MEN jag som älskar skidor gillar vintern enormt.

På dagarna är de ganska trist, men julen och loven, skidorna, mysigt, asså jag ger vintern ett plus , så ni behöver nt bry er haha   

puss

Av Lollo - 11 september 2011 19:08

Vart på stan med Bea idag, yeey, fast jag köpten bara ett par jeans och en halsduk   

De va sjukt kul iaf haha   

Låtsades va peddo o sprang in o öppna dörren när bea skulle byta om HAHAHA så sjukt kul, faan va rädd hon blev asså!   

Men annars lyssnar man på musik och sååå, skola imorgon, jag ska inte sprida skola på bloggen, vem fan vill läsa om läxor lixom?

(well well, who cares)

Lyssnar på litäää musik o tarre lungt.

<3 XOXO // Lollo   

 

I will never leave u, cause i love u.

Av Lollo - 11 september 2011 00:04

SNABBT INLÄGG!

har sjukt kul med jessi hej då era tråkiga jävlar !   

ÄRTA.....

hoppas du nt blir arg <------- HAHAHHAHA


Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards