MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Lollo - 28 september 2011 21:45

 DAG 17:

EN PERSON JAG VILL BYTA LIV MED FÖR EN DAG-OCH VARFÖR:

Jag vet ingen speciell sådär men jag skulle vilja byta liv med en kille haha, skulle vilja se hur lång tid det tar att fixa sig i ordning på morgonen, vad man som kille tänker på... :S hahaha, hur smarta killar är, och typ hur killar ser på tjejer utseende, tror de skulle vade jag skulle vilja prova på haha

ska dra nu så ha det ses imorrn , kan prova ladda upp bilderna vääänta:

jiihoo de funka: ego pics .... varsegood hahah :

  

      lite morgon trött :S riktigt ful hahahaha

  Liten mupp som ska t skolan   

  Onödig bild men jag bryr mig nt så värst.   

  ojj, vacker........................... näsan, munnen, MINEN, pannan, ögonen allt fel hohohooh   


I VÄNTAN PÅ JESSICA

      hehehe en trött chey efter en lång dag...




        hahahaha jag dööör, frisyren asså hahahahha. ser ut somm en guldfisk, när man e som mig så vet man nt vad man gör ibland förfan !!  


XOXO GODNATT // LOLLO


    



Av Lollo - 28 september 2011 21:32

Hallojj, sitter och laddar upp lite ego pics haha, ni får några snart   

Som sagt har haft fullt upp idag, har prov och massa läxor på gång sen va jag med min älskade Jessica idag (hon har ny blogg) Klick Här   

 

Asså min ängel milotte, (klicka här för att se hennes underbara blogg oxå)   

hon va sjuuuuk idag, hoppas du mår bättre imorrn plutt      

men nu ska jag logga ut nu, + att nu är dt såhäääät, att min data segar så bilderna kan nt laddas upp så ni får dom imorrn haha XOXO sov gutt // Lollo

 

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards