MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Lollo - 29 september 2011 23:15

Känner mig sjukt irreterad, hade gjort VÄRSTA feta inlägget på datan , okej de hade jag nt, men allt försvann iaf så jag blev lite sur men nu så sitter jag här i sängen i mörkret och mobil bloggar, helt seriöst, jag lyssnar på Pellesvanslös , asså jag kan väll nt för all del ha ett liv? Hahahaha men så kan det va ibland, "levande" smileysar kan man nt göra heller... Men de kan jag leva med haha, annars sitter jag och messar med Vicke hahah pallar nt skriva vad vi messar om jag håller iaf på att dö av garv höhö :D IMORGON iaf så ska jag t vilma som fyller år och ska ha litäää goe tjej middag ;) typ ?! Haha så jag ska förmodligen tagga t centrum med stina efter skolan och köpa present :) nej men nu ska jag sova med den förfärliga vinden utanför fönstret, mitt jäkla glas som skvalpar så fort de blåser genom fönster springan, ett varmt dun täcke, 72828 kuddar , okej faktiskt nt såååå mng kuddar men låt mig ha fantasi nu faen ;) :D mina små güüüsiga gussedjör och en snarkande lillebror i rummet längre bort, de är så mysigt :S :D hahah x) helt plötsligt nu fick jag en kick av att jag vill ha jul, men den delen av ett vitt täcke, kan vi snacka om imorrn ni får desutom "dag **" imorrn ist pallar nt de nu hihi , så sov sött så hörs vi imorgon PUSS // Louise <3 :D

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards