MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Lollo - 5 september 2011 22:55

I´ll forever be by your side in rain, snow, wind and sunny days.

I´ll forever be by your side in sadness, happyness, anger amd broken hearts.

You can deepend on me, day in and day out.

Your smile light up my day.

Your laugh make my day.

Everything i said, i mean it, you can trust it.

Everything i will do, it´s for real, you don´t have to wonder.

From the very deep bottom out in the deepest sea, you can find me.

I´m safe there, safe so you know that i´m just yours and no one elses.

I´m waiting, for you, to come and get me up from the sea, and keep me forever, if you want me forever... <3

gillar nt JB men chris brown & låten är bra <3 xoxo // go natt <3  

Av Lollo - 5 september 2011 22:01

Hon har inga tillfälliga inlägg ännu, splitterny blogg, läs, gilla på facebook, kommentera och framför allt älska de kmr nog nya inlägg alldeless snart.

Här är min älskling Beatrice blogg:

http://pinkphanter.bloggplatsen.se

XOXO // Lollo     <3

Av Lollo - 5 september 2011 21:35

Tänk om man fick vara en snöboll...

Bli kramad hur länge som helst...

Från kall till varm...

Sedan bli iväg kastad igenom hela livet...

Och sen landa framför den man smälter för...

De värkar ju så enkelt...

Man faller från himmelen...

Ligger kvar där på botten och tror att ingen ser...

Helt sådär tar ngn upp dig och kramar dig och bryr sig...

Jag är en snöboll, som smälter framför dig...

En vit snöboll...

Av Lollo - 5 september 2011 18:28

Ny design/header gilla ogilla?    <3

Av Lollo - 5 september 2011 16:59

Hadde skolfotto idag... hahah de gick åt helvete ärligt,jag & börja as garva när vi skulle ta fottot  då börja alla andra skratta hahahha fottografen blev as lack XD Jag faila som faaan garva typ sönder på varje bild hahahhahahah! xD ♥

Annars chattar jag med Sebbe som är sjuk, krya! asså nt i huvet haha   

Imorgon slutar vi kl 12.40 Jipphie !   

Asså fett agro jag blir, jag har försökt hitta ngn sport jag älskar och de föll på dans som jag då hållt på med ganska länge, men så sjukt irre hoppas de nt blir samma töntiga danser som förra året i samma nybörjar grupp , för jag vill lära mig grunderna på olika danser, men de dåliga är att de bara är 1 gång i veckan, hallå tjockis träning jue!   

Men man kan ju trots allt träna hemma .

IDOL IKV, såg de igår ifs men ändå haha , uttagningarna e ju bäst   

 

Måste bara lägga upp den hära, mng går säkert efter att han är söt men seriöst han sjunger ju bra oxå ?   

XOXO // LOLLO <3 :*

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards