MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Lollo - 30 april 2012 10:22

Mamma ska strax lämna mig i centrum för Alex ska klippa sig och så åker jag till pappa med Leni sen :) så vi hörs sen! Puss puss :)

Av Lollo - 30 april 2012 10:10

Usch! Hatar när vissa kommenterar så jävla onödiga saker som att jag är fjortis som leker cool med världens sämsta blogg? SO WHAT! Åååh skaffa ett jävla förbannat liv ist! Stör mig så mycket!! 1. Läs den inte då om den är så dålig 2. Jag är inte fjortis och jag leker inte cool jag är mig själv! 3. Bara för att du har ett dåligt självförtorende ska inte det få störa mig! Av vilken jävla anledning är jag fjortis? Dricker inte, röker inte, färgar inte håret, har normala underbara vänner, en normal familj, En egen klädstil som är långt ifrån fjortis? Döm mig inte på min blogg , du känner inte mig!! Bara för att du har ett random liv ska inte det få förstöra mitt! FAN va irreterad jag blir haha jaja hej då puss :)

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards