MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Lollo - 3 april 2012 21:37

Hejsan! Är ganska "deppig" idag eller blev det, vi ska ju flytta med mamma, men jag är inte deppig för det utan för att jag inte kommer att kunna ta med min älskade snutte plutte katt! Han ska flyta någon annan stans till typ någon mamma känner ! Tusse du ska veta att du alltid kommer att vara min lilla älskling! På vintern är du min Tussilino och på Sommaren min Tussilago... Haha jag kommer alltid att minnas dig och du fick mig alltid att må bra! Du åker förmodligen på torsdag och jag kommer få ett hål i mitt hjärta! Har haft så många djur så stått mig så nära men du var min, min bästa vän! Jag bryr mig om dig så mycket och jag förstår inte att jag ska bli av med dig! För vissa är du bara en katt, för mig är du lycka<3 Du är alltid så snäll & go. Ingen kurrar som du när du sover hahah! :') Men vem ska jag nu sova med hela nätterna? Vem ska nu äga andra sidan av min säng? Du skulle ju alltid sova i mitt knä eller breve mig och värma mig och hålla mig sällskap... Ingen och inte ens jag förstår hur mkt du betyder förens nu... Men du kommer att få det bra älskling... Du ska bara veta som jag skrytit om dig hahah   Du må va en bondkatt från ett katthem som var rädd för allt och alla, som aldrig sätt snö, som bott under en soffa för att överleva 2 hundar, åkt från ett katt hem, hem till oss, till mig... Du har vart min Gos i 5 år och jag ska åka och hälsa på dig! Du är speciell. Du är så duktig! Du kan stå på dina bakben haha och du kan sitt! Jag är så jävla stolt över dig min egna och föralltid min katt! Jag gråter för dig och jag älskar dig! //Louise<3


 

Haha finis!<3

 

Tussilago<33 

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards