MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Lollo - 26 april 2012 20:16

Hola! Har käkat lite chips haha smyg tjockis ska kolla på något tjockis program också tror jag HAHA det är ju ändå typ det ända som visas på tv nu för tiden vafan!   Imorrn ska jag sova hos Jojjo sen åker vi till täääävlingen på lördag! taggad som fan!     Kollar på "when i was 17" på MTV, eller ja, kollar och kollar den står bara på, på tv.n   Juste, på måndag är det valborg och jag ska då sitta och läsa en bok :) hahaha fyfan nej, tror jag ska gå dit iaf    ska nog gå dit med sebbe, millan skulle gå dit med sin farsa typ? o_0 Men det ska ändå bli skit kul   Hallå jag behöver hjälp ! Jag ska kanske klippa "page" typ men lite mer "snyggare" och "modernt" elr vad man ska säga, jag ska nog iaf klippa det ganska kort, vad tycker niii?! Jag har haft kort förut (men jag ska INTE ha samma frissa som då!!!! den va fuuuul) haha men jag har även haft skit långt osv osv osv. men ni vet ju inte exakt vilken "sorts frisyr jag menar" men jag vill veta  - tror ni jag kommer passa i det? SNÄLLA HJÄLP! hehe.. håret växer iaf ut någon gång och leni ska boka frisör hos en hon känner, han e grym!! han är/har vart med på stora modevisningar mm. så man måste boka en jävla tid i förväg och det kostar en del att klippa sig där så jag hoppas han e GALET grym som Leni säger haha!  


jisses vad långt inlägg... nödvändigt... aja GOD NATT i förväg.. hehe !

//Lollo<3

HOLA AMIGOS!  

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards