MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Lollo - 8 april 2012 22:14

Bekännelse:

1. Jag älskar att kolla på skräckfilmer haha ^.^ även fast jag ibland blir skrajj ut i helvete  höhö!  

2. Jag har världens bästa storasyster i världen!

3. Jag älskar att lyssna på musik som innehåller den känsla man känner för tillfället  

4. Jag hatar dom som säger saker som inte är sant för att förstöra något & när folk inte kan lyssna och tar situationen som DOM ser den, som då leder till ingen ting !! 

5. Jag har många hemligheter... Som jag bara delar med dom som jag litar på mest

6. Jag känner en person eller som jag inte känner så superduper mycket men känner ganska väl, men den personen kan jag lova att det är den snällaste i universum... 100 % lätt att lita på, omtänksam, super snäll, jätte fiin, en helt perfekt människa... som jag hoppas vet om det !!

7. Brukar aldrig skriva om sånt men skit samma så ifall någon undrar så JA jag gillar någon... höhö... jag tror den vet om det! passar ihop med bekännelse 6 iaf... Det är någon som man verkligen INTE vill förlora, så man slutar aldrig tänka på det värsta som att förlora den eller att den personen blir någon annans, som är mycket vackrare, finare och allt det där som man själv inte är :/ jobbig tanke..men iaf, kan bara säga att jag gillar den personen, mkt :) haha men nu ska jag inte avslöja så mkt mer hehe :S 

8. Jag älskar glass hahaha! 

9. Man måste inte vara populär, super älskad av ALLA, vackrast på planeten, det behövs inget "+" satt säga, insidan är det som räknas ---> det är det viktigaste hos en person!

10. Jag har aldrig tänkt och tänker aldrig röka. Ni bestämmer själva om ni ska tro det men sanningen är det ända som inte kan ljuga! Det är bara vidrigt och STINKER och jävligt ocoolt att röka enligt min åsikt !!


Puss & Kram //Louise

Älskar låten!!!!! lyssna flera gånger så blir den 1000 gånger bättre! xoxo 

I do also want 2 be pretty... I am... Maybe just a little... But i want 2 FEEL pretty... I want 2 be like the others, lovley, totally loved... Without glasses... Feeling pretty and knowing it... it's hard :/  

Av Lollo - 8 april 2012 17:13

Jag har ärligt aldrig i HELA mitt LIV vart såhär uttråkad.... -.- FML !!!!! Det finns lixom INGET att göra, sitter typ och kollar in i väggen åååååh aaaah öööh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aja... >:( 

 

haha jag har riiiktigt tråkigt.... (från texten un-thinkable - alicia keys)


förlåt för att jag är så tråkig... ska messa lite ist nu och chilllaaaa puss puss ! <3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards