MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Lollo - 9 april 2012 12:59

Ska käka lunch nu ! inte för att någon bryr sig men iaaaaf! Mums, har inte käkat pannkaka på hur länge som helst ahhaha tjöckis! Gud vad jag är tråååkig! Puss & hej!

hahaha mitt huvud ser stort ut på bilden......... vill ha tröjaaaan men den va lixom en aning för stor, syns inte på bilden men asså i verklighet HAHA då var det ju inte rätt storlek ... >:( ville ju ha den !!

Av Lollo - 9 april 2012 10:43

Godmorgooon alla  

Vaknade lite tidigare för att mamma väckte mig ... men men det får bli lite bloggning då så yey  

Har försökt bli bättre på att blogga senaste tiden, jag e inte awsome ännu men jag är på rätt väg tror jag iaf haha  

Det va så länge sen nu så jag kör lite hiss & diss mm.  

 

Omtänksamma människor som är super snälla och vet vad som gör folk glada! :)




      

De som förstör för andra för att det får dom själva att må bra! Usch det är så lågt !!



 









      Bild från nyår! :)

puuuuss ! :-****

Av Lollo - 9 april 2012 02:20

Godnaaatt alla vackra! Kommer inte kunna somna på ett tag, glädjen har tagit över haha! ^.^ Sitter på mysiga rummet med musik i öronen och bara lever huhu!   Sov så sött alla! Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!<3

U light up my world & my life when the dark visit my days! U r the one... I didn't know that I ment so much 2 u! But u mean more 2 me!<3

<3

Av Lollo - 9 april 2012 01:59

And hey darling
I hope you're good tonight
And I know you don't feel right when I'm leaving
Yeah I want it but no I don't need it
Tell me something sweet to get me by
'Cuz I can't come back home till they're singing


La, la la la


'Til everyone is singing


La, la la la


If you can wait till I get home
Then I swear to you
That we can make this last
(La la la)
If you can wait till I get home
Then I swear come tomorrow
This will all be in our past
Well it might before the best


And hey sweetie
Well I need you here tonight
And I know that you don't want to be leaving me
Yeah you want it but I can't help it
I just feel complete when you're by my side
But I know you can't come home 'til they're singing


La, la la la


'Til everyone is singing


La, la la la


If you can wait till I get home
Then I swear to you
That we can make this last
(La la la)
If you can wait till I get home
Then I swear come tomorrow
This will all be in our past
Well it might before the best


You know you can't give me what I need
And even tho it means so much to me
I can't wait through everything
Is this really happening


I swear I'll never be happy again
And don't you dare say we can just be friends
I'm not some boy that you can sway
We knew it'd happen eventually


Now everybody's singing


La, la la la


<3

 

Av Lollo - 9 april 2012 00:08

hiihihihi (brukar inte "fnittra" -.- hahah ) men jag är ju typ VÄRLDENS LYCKLIGASTE !!! har aldrig vart så överdrivet GLAD osv osv osv osv osv osv ugjnlorhjeöo5ijg9ejlwks aaaaaaaaaah hahaha nu blev ni allt nyfika...   Bra, för det kan ni fortsätta vara då ^.^   

Jag älskar ju gud nu för första gången fan, taaaack ! HAHHAA  

Inget kan ta mitt leende nu !   Ni får hitta ett eget för det här är MITT leende !  

Puss på er! God natt! Ska kolla på two and a half men så hahah jag kan inte sluta glädje skratta kmr ju dö snart! Jag älskar livet! Hihi   // knäppaste människan någonsin - Lollo !  <3

     

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards