MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Lollo - 28 mars 2012 22:01

Tänkte gå & lägga mig tidigare idag ! (haha jävla bullshit, säger så hela tiden men klockan kommer ändå att gå så fort så jag kommer ju bara säga till mig sj - Stanna uppe och kolla klart på den här filmen osv bla bla bla ointresant!)  

Min dag har typ vart såhär:

-Vaknade & såg ut som en sövd miffo koala som legat i koma i 28 år!

-Käkade fruuuulleeeee

-Klädde på mig (?!) antagligen! Det får vi iaf hoppas att jag gjorde... :$

-Tog min mc till skolan (min, cykel, alltså..)

-Gick i skolan (uppenbarligen?! duuh?!)

-Cyklade hem (eller tog jag mc.n vavavava?!)

-Åkte till dansen och hade fys och dans (left right left right and shake som boooteeeeeyyy, ja jag kan stava?)

-Åkte hem, duschade, käkade och nu sitter jag här i sängen och undrar varför ni bryr er om detta hehe intresant informationas jag ger eeer! 


Nu ska jag Louise Tove Magdalena Jacobsson kolla på program på datan för att jag vill det så sov så mojjsigt! 

Puss OCH Kram SKUMBANAN !!

//Lollooooo<3 

     

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards