MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Lollo - 9 mars 2012 21:11

Orkar inte plugga... haha latis! Har nyss käkat ngn kyckling rullad elr vad det va men det va iaf SJUKT gott trodde det skulle smaka §$£∞@$©£§$|]§∞£$$£@©≤@ men det gjorde det inte höhö   Ska käka mina älskade Polly och twister glass hähähä mini tjooockis ohyääääh   Assååå jag ville ha calippo (stavas x) ) shots men dom fanns inte på den jävla afären !  >:( desperat jo jag vet men dom är så jforiskgh goda & dom togs bort förut men nu är dom tbx !!!!!!!!!!!!!!!! Haha snacka om miffad flicka jag aaaeer! 


Vackert inlägg...


Ska till Korfy i Grekland i sommar med Mamma, Robban, Jossan & Jocke! Det är en av de finaste öarna i Grekland och jag är feeett med taggaaaaad wazaaaa ! 


hiohio miffo time !!

Ska inte låta er lida mer huhu så pözzpözz (inget liv) //Lolloooooooooo<3            

 

Av Lollo - 9 mars 2012 18:10

Millan e sjuk idag så hon slaggar inte här ikväll !   Krya bebis  Men annars så blir det mys kväll hemma med mamma   Vi har även fått våran nya bil idag höhö ingen bryr sig men ändå xD

Imorrn så blir det melodifestivalen med mamma, hoppas bara att hon blir bättre !<3 Tänkte fixa ny header mm. jag ska se först så att vårt nät inte har sämst teckning för då pallar jag inte hehe...  Asså vi ha fkng mkt läxor/prov helt jävla plötsligt har vi so prov, eng prov, svenska läxa, spanska läxa, ma prov om typ 2 veckor men ändå... osv !! ORKA !! jaja   


Bloggar kanske senare   puuuuuuuss // Lollo<3  

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards