MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Lollo - 8 mars 2012 20:57

hahhha sämsta rubriken på länge men fan , nu ska vi hylla alla kvinnor här !   Ja det va de.. Usch hörde om den där Joseph Kony, hemsk jävla människa ! Ni borde kolla på den hära ---> 

Den må va 30 minuter lång, men efter de första minuterna av filmen så kommerdu att tänka på ett annat sätt för att de 30 minuterna kommer att gå SNABBT och du kommer att inse mer än vad du just läst nu ! I natt så hade denna video 1,000,000 visningar, nu så har den 32,612,703 visningar och det tickar bara uppåt! Han var i början en okänd hemsk idiot men nu så har världen fått reda på vem han är ! Om du inte vet vem han är... så kolla på videon och SPRID VIDARE ! 99 procent i världen visste inte vem han var men nu så står han till och med HÖGST upp på de kriminella listorna! Låt inte den här jäveln komma undan! Så kolla på videon ! Blir så jävla arg  


Men men, imorrn ere fredag fan   Ska sova över med amilli tomoroooow ooohyeah fan va kul   Sen på lördag så ska jag iväg med mamma på melodifestivalen, det va länge sen vi va med varann och jag hoppas att hon bli "frisk", hon har nackspärr och typ förkyld  krya mammi<3 


Snackar i tele med millan nu som vanligt haha så puss puuuuss ^^//Lollo<3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards