MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Lollo - 7 mars 2012 20:48

Rubriken säger det mesta elr jag, lite av det iaf haha ! Ny duschad, fräsch tjej som nu ska kolla på film och mysa lite. Ska kolla på en disney film vafan... heter typ PROM HAHAHAHHA jag har inget liv... men skit samma jag kan gott ta och kolla på en disney film efter bara en massa jävla flabbiga skräckfilmer   Ska såklart käka en klubba oxå, och mandariner, fruktberoende nu för tiden ! Ni vet hur jag e (de flesta av er) ..  Har dansat idag och jag va så förbannat sprallig, glad och INGEN och INGET kunde stoppa mig haha jag bara flöööög fram hehhe sheeiiit va härligt det va ! Trots att jag va som ett lik imorse på morgonen (och de första lektionerna)   Blev ganska stolt idag faktiskt, på lääänge, brukar inte bli det över mig sj men för mig så var det stort !  han sa att jag gjorde bäst ifrån mig i gruppen på ett antal saker & så fick jag höra att jag gjorde bra om inte skit bra under träningen idag ! OJOJ VAD BRA DET KÄNNS att få höra det av en som har vunnit typ tror det var runt 6 OS guld i disco freestyle, bästa tränar'n! brukar inte tro på mig sj men nu så känns det skit bra ! (lite positiva kommentarer och jag blir sprallig och glad som en ididot!)  och JA, våran tränare är aaaawsome !! haha   Han e världens bästa tränare och såklart våran street/hiphop tränare oxå, hon är aaawsome på sin grej ya knoooow  


okej, nu börjar jag bli flummig igen höhö  

PUSS & KRAAAM // Lollo

   

Det är tillåtet att lipa och kolla i kors som en allvarligt skadad pingvin när man håller i en disney film, hohooo ! Men nu så ville jag kolla på en disney film så OOOH     

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards