MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Lollo - 21 mars 2012 20:04

Laura : Hon är en tjej som jag träffade i sommras på kollo , helt underbar och sjuuuuuukt snäll ! Världens sötaste, tror att hon är singel ( hon har inge förhålade på facebook ) SÅ HAFFBAR ! :) <3


Laura gaila på facebook



Anja : Väääärldens snällaste människa, har känt henne sen vi börja skolan och har gått i samma klass 1 år tror jag ? men hon är HAFFBAR :)


 Anja ljungmark på facebook  , lägg till!


Clara:  känner inte så bra har gått i samma skolan som henne kan två månader ? kommer inte ihåg men hon e super fin och värkar vara snäll , tror hon har pojkvän ! så tråkigt för er boys , men det är ju bra för henne ( om hon har pojkvän ) :) <3



Clara franzen på facebook !


Jonas:  känner inte så bra , men varit med han förut :) han e skit snäll och gullig ! Jag tror inte att han är tillsammans med någon  , SÅ HAAAAAAAAAAAAFFA !



Jonas Bouterfas på facebook :)


Lovisa : en tjej som jag har känt sen jag var liten , älskar henne mest på hela jorden ! HAAAAFF BAR , sjukt fin och BÄÄÄÄÄÄSTA personligheten !


Lovisa Wikberg på facebook !


Mitt batteri håller på ta slut så fortsätter imorgon , Puss !


och god natt alla finisar ska kolla på film eller nått nu ska messa lite med felicia ovs.


 Puss och sov gott!


 


AHAHA jag och alma för ett år sen typ :D saknar dig gumman !


Av Lollo - 21 mars 2012 18:14

Heeeeeeeeeello !  


Jag och min underbara familj har varit och käkat pizza  , HAHA vi skulle på resturang men alla va skit trötta så det blev tomatis istället .. Men det va SKIIIIIIIIIIIIT gott ! HAHA åt nästan hela HAHAH , feeeetto ;) aja nu ligger jag i sängen och messar med Beeeeeeeea älskling , vi ska träffas i helgen men vi får se hur det blir ! och jag ser att statestiken har gått upp som faan !

välkomna alla nya blogg läsare , är skit glad och vill värkligen att ni stannar kavr så kommer lollo säkert oxå vara kvar ! 

men nu får ni lite bilder ovs. , men uppdaterar innan jag går och lägger mig ! 


Love / felicia  


      


lite bilder jag har tagit :)

Av Lollo - 21 mars 2012 15:34

heeeelloj!


Har bråkat med en kompis för hon typ dissat mig ovs. men det ska jag inte dra ut över bloggen !


Nu tar vi det från början ! HEJ HEJ   


nu sitter jag i soffan och hade bästämt med en kompis att vi skulle t stan och så bråka vi lite ( det jag skrev där uppe ) ajja men juste glömde säga har varit hoss tandläkaren idag , Jag va bara dära i max fem minuter HAHAH har PERFEKTA tänder ! men nu sitter jag som sagt i soffan och tittar på " Plain Jane " AS NIIIIIIIIIICE ! :) typ en tjej som har en dröm dejet och ska träffa det och fixa sig på 48 timmar  och efter det så ser hon ut som en annan person , as grymt !   Om jag får två komentarer på bloggen senast idag så kommer en video upp idag ! :D


   


Så här såg jag ut idag ! Skit suddig bild , men skit samma ! :)

PUSS  PUSS



Av Lollo - 21 mars 2012 14:53

hej hej alla sötisar !


Jag har bästemt mig för att ha " Länkbytes inlägg " tp idag eller imorgon :) för att lollo ska få kanske några fel besökare eller att mina besökare kanske börja läsa andras bloggar oxå ? jag tycket det skulle vara roligt iallafall :) men det är bara kommentera vilket inlägg som helst ( helst det här ) och skriva " jag vill vara med och skriva blogg adress ! Love



// Felicia   


Av Lollo - 21 mars 2012 14:07

Hej hej era kära små sötnosar ,


 som ni kanskke vet så är lollo ( louise ) i alperna i österiket och har inte så mycket tillgång till internet :( så då tänkte jag att jag kanske kunde blogga 2-4 gånger om dagen ? Juste jag heter Felicia eriksson och bor vid globen , jag är tretton år gammal och har haft SJUUUUKT många bloggar, men har alltid tröttnat någon gång -.- tycker det är skit roligt att blogga på andras så nu är det bara hålla ögon och öron öppna för nu är jag här ! :D ( det är nu ni ska skrika JAAAAAAAAAAAAAA ) ! HAHH nej då men ville bara säga det ! men jag hör av mig lite senare och då får ni se vad jag har hittat på för bus ^^ <3


PUUUUSS OCH KRAM KÄRA BARN !


/ felicia the BEST !



HEHEH så här ful vad jag idag , men jag fick solen i ögonen så såg lite bajsig ut ;) Love

 

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards