MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under december 2011

Av Lollo - 23 december 2011 18:51

Då var det snart jul då  

Ikväll blir det uppesittar kväll med familjen och en massa mys  

Jobbade idag på pappas jobb med syrran för att tjäna lite extra pengar haha   Annars lyssnar jag lite på musik och slår in jul klappar, Bella (min syrra) är på över våningen och läser bok framför brasan med våran lilla kisse katt      Jag och Bella köpte såklart en present till Tusse (vår katt) oxå såklart , han får en enligt hnm då, en "mumsig" gourme oxfileé (stavas) mat grej som är för katter dårå haha han älskar det  

Men nu så ska jag gå upp så jag bloggar mer sen, pussar, ha en mysig kväll  

 

muuuuupp haha måste gå nu för min extra brorsa kan nt sluta säga " DET ÄR MAAAAT ! " daaaaamp!!      


Av Lollo - 22 december 2011 12:03

Jul lov nudå SOOOFT !

Sitter och lyssnar på musik och har nyss fixat mig i ordning, min syrra ska snart hämta upp mig, är hos pappa   

Va med Lelle och Millan igår, asså vi hade sjuuuuuuukt kul haha älskar er bruudz !   

Asså jag blir aldrig nöjd med min header -.- ååååh irreterande   

Men men, fick en "fråga" av Klicka Här För Att Komma Till Deras Blogg   

Dom undrade vart jag gjorde mina headers, usally brukar jag nt säga det till alla för hemsidan laggar då ahahah men det är på http://picnik.com som jag gör mina headers för er som undra och för josefin & ella   

Nu har jag lite brådis för jag ska fixa lite packning till mamma, men här får ni några bilder för dagens utseende, ser bättre ut i värklighet och jag ska va ego.... för bilderna blev lite Epic   

  

Outfit - Pike långärmad tröja (från pappa/bonusmamma)

svart Marwin linne - JC

Lila Forever 21 jeans - Från USA


Nu är min syrra här så puuuuuuuss // lOLLO <3

Av Lollo - 20 december 2011 15:19

Har vart borta hela helgen och igår var jag as trött, därför har jag nt bloggat.

Men iaf så var det sjuuuuuuuuuuukt kul i helgen, vi dansade 20 timmar sammanlagt, älskar er TIDA tjejer     

Imorgon blir det skol avslutning wiiihooo, asså jag vet nt om jag ska sjunga, min hals e typ förstörd + att jag nt vet vad jag ska sjunga ens ....  

Haha, jobbigt läge !!

Va i C idag med Emma & Jessica, köpte 3 ansiktsmasker & 1 lila och 1 svart tunnt hårband/snoddar elr vafan de heter, till dansen   



Det ser nog ut som att jag har lagt upp de här inlägget ganska tidigt , aja, jag har suttit i snart 2 h och gjort en ny header, haha det fuckade lite, den är nt sååå julig, men jag tröttnade på den förra, men hoppas att ni gillar designen, nu ska jag gå ner och kolla på tv och dricka te hehe.

SKOLAVSLUTNING imorrn, läängtar haha PUSS & KRAM // Louise <3     

hahahahhahah bild från lägret ! TIIIIDA TIDA TIDA IN MY HEART ! ÄLSKAR ER TJEJER ! <3

jag e forever alone... haha nej men min kompis försvann bakom våran disco tränare    <3

VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS BÄSTA LÅT !! -

MED MAC MILLER <3 


Av Lollo - 16 december 2011 18:22

Ganska lång text, läs om ni orkar, längre ner är det mer intresant !  

Heeejsan !  

Bläää har sträckt mitt lår, ajjjj ! innan lägret oxå ! -.- men ajaa -

- Fredag idag, sooooft, har bara 3 dagar i skolan kvar sen ! YEEEEY , men jag vene om jag vågar sjunga

 -__-

åååååh, asså ag kmr ångra det sen, men ändå det är så "läskigt":...  

Sitter annars och kollar lite på Tv, min bonuspappa fixar eld i ved spisen, mamma o robban (xtrapappa) va nyss & handlade mat och hyrde film, har redan sätt filmen som dom hyrde men den e sjuukt bra haha , ni får den längre ner  

Ska på dans läger imorgon, över helgen, , så jävla kul  

Har packat lite & så, ska packa lite mera sen  

     Men nu måste jag bara få tag på Bea !! SOM ALDRIG SVARAR I TELE så irreterande !  



LÄS HÄR:


HÄR FÅR NI EN MASSA JÄVLA SAKER:

Nu kmr det lite hiss & diss,

dagens film (den som mamma hyrde),

dagens låt,

veckans mums,

veckans tips


De va en hel del så let's start....


LOLLO HISSAR x 2

1. Jag vill hissa att det snart är jul & det ska bli grymt mysigt med presenter, julmaten och all glädje, värme & myshet + att min mamma kmr att krama sönder mig eftersom att hon är en kram apa ! haha  













2. Att min storasyster Bella, som är 22 & är världens roligaste, goaste, mysigaste, underbaraste och snällaste människa i världen, hon ska komma till oss över jul och några dagar innan & efter, hon bor i Karlstad med sin pojkvän nu och pluggar därför så kan hon nt kommaså ofta. Men det ska bli gaaalet kul ! 






LOLLO DISSAR X 2

1. Jag vill dissa att jag älskar julmat, men att jag nt käkar så mkt olika saker, mkt käkar ag kan jag lova men asså jag gillar nt så mkt, även fast det är så gooott !! haha jag önskade att jag gillade iaf liiite mer saker en, jul skinka, köttbullar, prinskorv, potatis o.s.v, typ sånt, köttbullarna är bäääääst FTW FTW FTW !


2. Alldeless nyss så när robban skulle starta elden i vedspisen börja det  S T I N K A satt mamma sa att jag MÅSTE gå in på deras rum för att det kan vara "giftig" brand gas, men det börjar bli bättre nu tror jag hahahahahah så jävla fail ! Jag dissar att det luktar skit i mitt hus nu -.- 








DAGENS FILM !

sjukt rolig & bra film, ganska konstig men det är det som gör den rolig ! 4 av 5 i betyg ! MÅSTE SES!


DAGENS LÅT

älskar låten gaaalet mkt likasom Mac Miller



SÅ JÄVLA SKÖN LÅT !!  



 VECKANS MUMS!

Jag älskar glass, haha så jag utser glassen:

   Till den bästa glassen ! MUUUUMS, det blir glass & film ikv !  


VECKANS TIPS:


Jag tycker att det passar bra med lite julklapps tips så här får ni:

Jag sj tkr att det är skit svårt att köpa presenter ibland men om man kanske nt har så mkt pengar så skulle bra julklappar kunna vara en cd-skiva, en fin stor burk med fina & goda karameller i, på lagerhouse (stav) så har dom fina och nt så dyra presenter som t.ex dukar, ljus, roliga saker som skojjiga telefoner, dom ha fina ljus, kuddar, glas, böcker, kokböcker, gulliga tofflor, bak saker, roliga spel, roliga burkar, fina glasburkar, huvud massage för 19 kr, super sköna !!,  , Saker för små barn, sov saker, kuddar O.S.V !  


Ja det kan man kalla långt inlägg haha, men nu ska jag gå och käka så PUSSS// Louise <33























































































Av Lollo - 15 december 2011 21:25

Äntliiiigen klar med alla prov o.s.v hoppas jag ! haha orkar nt mera nu !

Sitter och slår in lite julklappar som jag köpt idag & käkar lite polkagrisar mihii  

Lyssnar på lite musik & e inne på facebook oxå  

Imorrn e de skola igen... usch, men de e kul med alla kompisar , så  man kan ju alltid P O S I T I V T !    (<.-- wtf?!)

Ska fortsätt att slå in lite presenter och så, MÅSTE gå upp tidigare imorrn, e så jävla seg på morgonen haha , ska gå & lägga mig ganska tidigt idag   

 Ska försöka göra en ny header så fort som möjligt, har redan börjat tröttna på denna  

Kanske hinner ikv, men nu så ska jag fortsätta med julklapparna, men glöm nt att julen nt bara  handlar om jul klappar, jag tkr att de är för jävligt att barn och andra ska gå och behöva oroa sig över julen och presenter och bara känna ångest, så jag tkr att alla ska vara glada för det dom får och att alla ska va snälla mot alla även om man kanske nt får lika mkt eller kanske inga presenter till jul, för det är ju JULEN och alla vänner & familj som e viktig    

va bara tvungen att säga det hoho  

PUSSAR // Lollo <3

 

It's just one big empty space without u....

  

Av Lollo - 14 december 2011 19:56

Asså nt bokstavligen, men våran musik lärare vill att jag ska sjunga för HELA FKNG SKOLAN på jul avslutningen ......  

PANIK ! aja.... venne om jag vågar hahah  

Kom hem från dansen för ett tag sen, har nyss käkat middag och duschat, chillar lite annars och kollar på tv, USCH FYFAN vad jag hatar matte.... Prov imorrn...asså fml om vi ska ha ett till prov innan  lovet ! 

I helgen så blir det dans "läger" , vi ska typ kolla film, dansa, ha sjukt kul, göra olika aktiviteter, akrobatik och sjukt mkt mer , LÄNGTAAAAR  

Ska softa lite nu så, puss puss <3   

  

Av Lollo - 13 december 2011 08:56

Godmorgon, e hos pappa för Millan skulle ner t stallet för hennes ponny e sjuk   

Annars så ska jag till skolan snart, så det blir ett kort inlägg, ska kolla på film idag i och typ innebandy matchen. åååh så tråkigt men hoppas Millans hinner komma t filmen , den e så jävla rolig   

Faan att det inte e snö idag, vill ha snööö nu nu  nu, fast sen när man fått snö så vill alla bort me den, aldrig är ngn nöjd  !!   

Men jag måste dra nu om jag ska ha skjutss av pappa t skolan, haha latis !   

PUSS & KRAM 


<3

Av Lollo - 12 december 2011 21:53

Heeej alla gööödingar !  

(Vill bara börja säga förlåt till min ängel för det som hände idag, skönt att de e över nu, älskar dig Milotte Tuss Lindgren över allt annat bästavän    )

Sitter me datan och myser lite, har pluggat lite inför matte provet på torsdag, sucks. 

Annars så borstar jag tänderna och bloggar haha, har mysiiig jul stjärna i fönstret som mommi köpte igår, intresaaaant mehe  

  Skulle te dansen idag, va så jävla stressad så när jag skulle t bussen så missa jag den såklart, trillade och slog mig hahha PRO, slog i knäna, huvet i en sten och min höft gick ur led och det kan man nt fixa, så jag har skit ont i höft benen, börjar bli gammal, haha nee men ändå !  

Imorgon så e det LUCIA , big deal hehe men asså vi får skippa lucia tåget (snällt..) och ha sov morgon t kl 09.30 som på måndagar för vi MÅSTE kolla på innebandy matchen mellan 9.or och lärare, som varje år TRÅÅÅÅÅKIGT, brukar alltid kolla på tv i mobilen me Millo då  

Sen så ska vi kolla på Hipp Hipp Hora med 7.an, asså jag kmr dö av garv, älskar den filmen , har typ sätt den 30 gånger  

Ska försöka hinna blogg imorgon på morgonen, om jag lyckas , ska upp tidigt ska till Millan innan och så <3

Det blev ett långt inlägg som många andra men fan, so what !  

GOOODNAAAAAATT // Louise <3  

   

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards