MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Lollo - 11 december 2011 23:16

Här är en länk till världens underbaraste Annas blogg, saknar dig otroligt mkt, det va så länge sen, hoppas vi ses snart min gummibjörn   <3

KOLLA IN HENNES BLOGG GENOM ATT KLICKA PÅ LÄNKEN http://annasotiiz.blogg.se


Kan tyvär nt fixa bild på min mac data jusst nu för den är efterbliven men följ, läs och kommentera hennes blogg den är super ! 


Nu ska jag nog sova snart, ska mysa lite till med Tusse som sover next 2 me (a)

GODNATT   

Av Lollo - 11 december 2011 16:26

Challalulu !

Har sjukt tråkigt, millan åkte hem skit tidigt idag vette fan vrf, men hon va tvungen   

Men annars så kollar jag runt lite på datan, mamma kom nyss hem, hon har typ vart o handlat med min bonus pappa, de tog en jävla tid, för dom handla mat sen så skulle dom köpa massa lampor o skit  

Annars ska jag väll plugga lite, har FAAAAN matte prov på torsdag bläää  

 Jag låter värkligen tråkig ? haha, ska nt klaga så mkt, har haft lite svårt att blogga pga min lathet, skola och för att jag va me millan i helgen, hade så jävla kul höll på att dö ahhaha 

Juste, va ju och jul handla igår, men jag o millan fick damp, asså dom stängde sjukt tidigt, och när jag o millan skulle köpa present till min syrra & mamma tog de typ en halvtimme för hon i kassan att slå in 2 jävla paket satt alla affärer han stänga  

Men nu ska jag kolla på tv elr ngt men ni får lite bilder här meheh EGOoOoOo:

 

   

 

Hahaha vackert....

 

lalallala




 

smiiiiiile   

 

jupp, louise is the shit   

FU*K you and you'r fkng stupid comments !  

PUUUUSS // Lollo <3      

  

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards