MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Lollo - 2 december 2011 15:58

För er som vill får ni veta en hel del om mig nu, för hoppningsvis   

Antingen eller
1. Pierca näsan eller tungan?
- Näsan
2. Vara seriös eller rolig? - Rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Grön, fast jag gillar nt mjölk bara sådär...
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna (fast fett hemskt)
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

Svara ärligt
1. Tycker du om någon?
- ja
2. Sol eller måne? - både och
3 Vinter eller höst? - vinter ftw !
4. Vänster eller höger? - hmmm, vänster?!
5. Soligt eller regn? - Soligt.
6. Vaniljglass eller chokladglass? - VANILJ!!

Senaste 24 timmarna.. Har du..
1. Kysst någon? -
nej
2. Sjungit? - OOOOOHJAAAAAA   
3. Blivit kramad? - Jadå
4. Känt dig fånig? - Ja.
5. Saknat någon? - Ja.
6. Dansat galet? - Ja.
8. Klippt håret? - Nope
9. Gråtit? - Nix
10. Ljugit? - Nej det tror jag nt iaf?

11. Blivit kysst? - Nej

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - Jusst NU e klocka 16.02

2. Fullständigt namn? - Louise Tove Magdalena Jacobsson

3. Vart bor du? - Sthlm ....

4. Hur många barn vill du ha? - 1-3
5. Vill du gifta dig? - Det vet jag ju fa nt nu
6. Rullar du spagettin eller skär du den? - RULLAR FTW !

7. Har du ätit sushi? - nej, och jag vill helst nt de heller
8. Favoritglass? - Häagen Dazs Vanilj & mng fler   
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Öhhh ingen aning? 3 kanske?
10. Humör? - Myssugen, halv trött, fnittrig (a), busig !


Grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
- hahaha  av mamma...
2. Har du en hund? - Hade

3. Sover du helst själv eller med någon? - Olika
4. Tror du på spöken? - Njeao


Fyra SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre?
- Lite kanske
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej.
3. Skulle du bli arg om din pojkvän/flickvän gjorde slut om du har/hade någon? - Inte arg, men ledsen.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - HAHAHA nej

Tio KAN
1. Kan du röra på öronen?
- Venne , har aldrig provat   

2. Kan du slicka dig på näsan? - tror de
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Jaapp
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - aa
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - HAHAHAHAHAHA VÄRKLIGEN INTE
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? - ja

7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja såklart
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - aa
9. Kan du suga? - det vill du gärna veta va?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Beror på vilken affär

Elva HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
- hehe ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Jadå
3. Har du syskon? - Japp
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja

5. Har du varit full den här månaden? - nej?
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - haha, lite, har du?
7. Har du borstat tänderna den senast timmen? - Nej.
8. Har du pussat någon som är mer än tre år äldra? - Ja.
9. Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - nej.
10. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger eller gjort det? - Tänkt på det har väll alla men jag har aldrig testat och kmr ALDRIG i hela mitt fkng liv att göra det, such a waste of life.!!

11. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej.

Arton VEM
1. Vem är din bäste vän?
- jag har MÅNGA men dom jag är mest med är nog Bea & Millan för dom vet allt om mig typ <3

2. Vem älskar du? - Många.
3. Vem vill du bli full med? - Jag e 13 bast?

4. Vem är den bästa artisten? - Mac miller, Jessie j, Eminem, Mariah carey, beyonce, rihanna, katy perry och MÅNGA FLER

5. Vem pratade du senast i telefon med? - Försöker få tag på bea men annars typ Pappa
6. Vem har du en liten crush i? - Det kan du fundera på   
7. Vem är snyggast i hela världen? - Jag så klart? haha
8. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - mamma och pappa. eller bästa vännen
9. Vem är snällast i världen? - finns många.
10. Vem är din bästa kompis? - Se första frågan.
11. Vem vill du prata med? - många.
12. Vem sov du senast med? - Tööhö vette faen... Minns nt haha
13. Vem såg dig full senast? - asså due fan trög....

14. Vem vet allt om dig? - Millan & Bea
15. Vem hatar du mest? - Finns ett fåtal personer
16. Vem kramade du senast? - Millan
17. Vem kan berätta allt för dig? - Dom närmaste.
18. Vem kan du berätta allt för? - Bästa vännerna <3


NI KANSKE NT PALLADE LÄSA MEN SKIT SAMMA PUSS
// LOLLO <3

Av Lollo - 2 december 2011 15:40

Försöker få tag på Bea men hon svarar INTE !! BEA OM DU SER DE HÄR SÅ SVARA I DIN MOBIL FÖRFAN !

haha damp men annars så typ chillar jag men våran städerska kmr in i mitt rum 24/7 så jag måste hela ti'n resa mig upp och hinner aldrig skriva klart för jag blir avbruten .... >.< aja annars så måste jag fkng plugga som jag gör fan hela tiden för vi har no prov, elr jag, ett jävligt svårt läxförhör sen så ska vi ha prov på ALLT vi lärt oss innan jul ! palla   

Men nu så ska jag nt va så förbannat deppig så let's be happy !

Va i skolan idag (och så börjar jag igen) , ööhm vi hade tråkigt, såklart men vi hade sjukt kul på vår svenska lektion eftersom vår lärare e sjukt rolig hahaha asså vi garvade som fan !  

men jag ska försöka hitta ngn "tidsfördriv" grej som jag sagt länge nu satt jag kmr nog tbx snart   

// Lollo <3

Imorsse :S

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards