MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Lollo - 29 december 2011 01:01

Ska kolla på lite gammla avsnitt av solsidan hahah   Sen så blir det ju såklart two and a half men (a) annars så messar jag och e inne på facebook / bloggen, + musik såklaaart    Känner mig jävligt nolife som sitter framför datan så mkt nu för tiden :S Men jag va ju med Felicia idag på dan, vi fick nt så mkt gjort , vi käkade typ våfflor och myste mehe    Imorgon, eller ja, idag så ska jag va med Millan fast det är om ett tag dårå   Hon ska på gröntkort kurs (häst grej) och göra ett prov så lycka till bebis !! Fullt upp med hennes hästar hela jävla tiden, så är det att ha en bästis festis som är som en häst hon sj    Men vi ska typ häla julmust över oss, kläcka ägg i huvudet, hälla mjöl över oss, åka pulka i albybacken och pussa en ko HAHHA seriöst så jävla random, status grej .... haha vi har nt så mkt till liv ibland asså   <---- skojjig ! (vilken humor...)

Men nu så ska jag kolla lite på solsidan / two and a half men så vi hörs imorrn puuuuuuuussar // Lollo <33

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards