MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lollo - 10 oktober 2011 22:47

Ska nog sova nu så jag orkar upp imorrn hehe, ska sova hos älsklingen Millan imorrn, men nu ska jag gå innan mamma kmr och dampar för att jag har för hög musik . . . mihii   ska messa lite och så nu så sov sött //Louise <3  <3   

Av Lollo - 10 oktober 2011 08:32

såååhäääääär fkng glad köpte ju en HPI mössa igår, sen fick jag ju reda på att den va äkta räv från finnland/norge... fick värsta dampen men sen så idag fick jag reda på att den faktiskt va *made in sweden* där vi nt ens har blårävar och efter en jävla tid av undersökning av mig och av xtra morsan imorse fick vi fram till att den ser äkta ut men att det värkligen är fuskpäls    så alla som läste !! om ni köper en HPI mös.sa, checka upp satt den e fejk . desutom får dom inte plåga och sälja djuren sedan år 2011 i år, dom måste ha dött naturligt innan, men kolla satt den e fejk ist, de e mkt bättre    Pröjsade 700 kr för mössan... sen blev jag arg för att jag betalat för en äkta mössa, men nu är överlycklig för att jag betalat för en fejk :D betalar fan hälldre för en fejkad HPI än en äkta HPI mössa    ♥ de va roligt att läsa va? haha    Men utöver det , godmorgon, Ska snart dra till skolan för millan har gjort om prov och vill nt va där sj, börjar egentligen om typ 1 timme, men vad gör man nt för sin bästavän      Men nu ska jag gå och fixa lite, borstatänderna och så    Ha deeeet bloggar nog sen // Lollo <3  

Av Lollo - 9 oktober 2011 22:03

Hejsan alla, sorry för dåligt med inlägg men jag har vart borta typ hela dagen i stan med mi familia    De va kul men en fkng sak förstörde min dag: HPI mössan med blårävspäls på. . . jag HATAR djurplågeri så jag frågade henne i kassan om räven på mössan vart plågad, hon sa nej och de va ingen fara, köpte den på NK för 700 kr och jag tkr hon va jävligt idiotisk... kmr hem, sätter på datan och kollar, såklart att jag ser hur dom behandlas... så JÄVL förbannad jusst nu, den där mössan förstörde min dag !! egentligen så kan jag ju nt göra ngt med att dom dödar rävarna i norge , tror jag de va, och mössan är faktiskt snygg . . . jag skulle kunna ha den , MEN det är de att varje gång jag ser den känner jag mig så himla dryg . . . herregud jag har köpt (pappa dårå) men vi har köpt en mössa med en räv.. . . det är nt säkert nu att räven är plågad, så jag ska kolla lite mera på det, men de jobbiga är att jag går med ett djur på huvet, jag e lixom världens djur vän   men jag ska fixa det där med mössan så det är såklart iaf... den går dirre tbx t NK om de är en plågad räv !!!!!!!!!!!!!!!!! Annars har jag vart på bio och sätt JÄGARNA 2 med pappa, den handlar nt direkt om jägare dårå men den va SKIT BRA , den handlar lite om jägare men nt så mkt . BRA BIO TIPS. xD den låter tråkig men ni som nt sätt den , kolla, spännande och ganska hemsk men sjukt bra     men nu ska jag sova e sjukt trött sen e de skola imorrn så PUSS <3

Av Lollo - 7 oktober 2011 22:18

Hejsaaaan alla, fredag idag då, sitter här och nördar data, är en sån jävla nolifer... men aja, missade idol ofc, va tvungen att plugga SBHDKGUEWAJGFBLS har såhäääär mkt prov och läxor. . . äsch, pallar nt gnälla   

Önska millan va hääär nu, är sugen på att plugga ya know !

Lyssnar annars på musik, så jävla bra låt , ni får den längre ner    

Min bästa mamma fyller år idag oxå. GRATTIS MAMMI     

Naj men nu ska jag nog går ner och va lite social   

hahah så jag bloggar kanske imorrn eller så men här får ni låt sen så har ju "dagens" tagit slut på frågor så jag får hitta på ngt nytt snart    

NICKI MINAJ-SUPER BASS

IS THE SHIT   






Av Lollo - 6 oktober 2011 17:14

Ny design igen... hehehe, men nuså ska jag iaf plugga t svenskaprov imorr, minioritetsspråk?! WTF !! men annars så har vi haft orienterings dag idag, GROVT, tråkigt. . . . hahah men nu får ni DAGENS för jag glömmde   hehe men iaaaf DAG 23: en låt som får mig att gråta: ööh , jag gråter nt av ngn låt om jag nt har en anledning t att vara ledsen haha

24- favorit program och vrf- hmmm, asså jag har mng favorit program men jag gillar jersey shore för aaatt, de är kul hahah  

25- min favorithögtid- gaah jag älskar julen, myyyys, presenter, kusinerna, snö, sena nätter, musik , garv och godis hahah J U L J U L J U L J U L      PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS // LOLLO <3

Av Lollo - 6 oktober 2011 07:00

Buuuurrrrr kallt idag.... ska cykla ngn stans med millan för vi ska ha orientering med skolan idag... jag vet nt ens vart placet ligger!  men men, börjar 09.30 så jag har ju lite tid på mig. Men vadfan ska jag ha för kläder i dag...fkng 13 grader ute.....  så är livet u know ! gillar ni min nya header btw, bilderna är tagna sj   

PUSS // Lollo <3   

Av Lollo - 4 oktober 2011 19:33

Är med millan, har ju studie dag imr JAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
!! , men jag pallar nt blogga nu så jag blogger sen CHAU BITCHES   <3

Av Lollo - 3 oktober 2011 23:27

Sitter här ensam i mörkret i sängen, lyssnar på "Young love-chirs Brown" så sjukt bra låt kan länka den till er imorrn och sen så tänker jag, som dom flesta gör men.... Tänker på hur bra jag egentligen har det jämnfört med andra, bara säger de, har ni ngt att sova på, tak över huvudet & mat att äta , då har de det grymt bra... Ville bara påminna :) men iaf jag ska börja korta ner mina vardags inlägg så de blir ett halv långt inlägg nu, man måste ju börja ngn Stans som sagt ;) sen så har vi ju dom där fkng mygg idioterna som smiter in genom mitt halvöppna fönster för att få ljus ... Jag vet "släck lampan, stäng fönstret" MEN JAG GLÖMMER:S men nu så ska jag sova så ni får mer inlägg imorrn och *dagens* som snart är slut måste hitta på ngt nytt snart ;) men puss och sov gott //looove Lollo <3 :D

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards