MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 15 oktober 2011

---

Av Lollo - 15 oktober 2011 23:33

Aj Luv Ju <3  

                 

Av Lollo - 15 oktober 2011 20:39

Grattis på 3-års dagen min lille bebis, älskar dig mest lillebror :*

Hoppas du har kul fortfarande, saknar dig , det va kul att få träffa dig idag, även fast du inte kan läsa det här nudå,

älskar dig Alexander <3   

 

hahaha knappt 1 år gammal <3   


Meeen idag så har jag dansat    vart hos pappa med en massa gäster och haft det skit kul, även med kusinerna & familjen (a)  

Så nu så sitter jag och lyssnar lite på musik, ska snart va lite med min moster och dra in lite helium i halsen så man låter som en smurf hööhöh fick en helium ballong av alex <3   hahah   men nu så ska jag dra så jag bloggar nog sen PUSS // Louise <3      

  








-

Av Lollo - 15 oktober 2011 01:31

Vaknade upp imorsse och mådde dåligt lite sisådär sjuk haha, men åkte ändå till skolan för att fixa lite saker senare på dagen, gick sedan med mamma i centrum och köpte dans tröja och så, min dag har vart super tills jag började chatta med min bästa vän för ngn timme sen...

nu sover hon nog men jag vill att hon ska veta att hon betyder så mkt och att hon är mitt allt men ingen, inte ens du Milotte, kmr förstå hur det känns... du vet vad det handlar om och det är ingen stor grej men det känns som att jag kan se allt, som att jag kan se mig sj, se den jag är, se det alla gör för mig, men den sanningen som jag sj har kommit på ser jag men den riktiga sanningen står jag blind för, men tänk om min sanning är sanningen.

Ibland känns det bara som att jag vill ge upp !

Men jag är ju den spralliga glada tjejen som är STARK och ger inte upp.

Nej, det är för tidigt.

Jag får väll lyssna på bästa vännens ord och se om det är sant.

Det ända som skrämmer mig är att en dröm som är sann ska försvinna så snabbt som den kom...

Men det som jag kan göra nu är att le och stå kvar på benen.

Jag vill inte sitta här och gråta över hur jag har det och skriva om hur hemskt jag har det, måste jag MÅSTE vara stark hur enkelt eller svårt det är, allt det här för att en tjej från sthlm som egentligen har allt hon behöver bara för att hon inte tror på sig sj.

Det är ju patetiskt.

Jag hoppas bara att allt ska bli som förr, då jag kunde vara fri, även om jag hade det riktigt svårt så var jag mig sj.

Alla förändras alla förgås men jag var en person, jag var mig, ingen var ju som mig, jag var ju mig själv.

Jag var Louise.

Men nu ska jag sova och jag älskar dig... hoppas jag får nämna ditt namn ngn dag...

// 

GODNATT PUSSAR // LOUISE




Ge inte upp innan alla hopp


är borta, finns det ett hopp eller inte ett hopp så stå kvar på samma fkng plats ändå och se inte ner på dig sj !!


ÄLSKAR ER ALLA GODNATT SOV GOTT  

BLOGGAR ROLIGARE INLÄGG IMORRN  





JAG VILL DESSUTOM SÄGA ATT DU ÄR DET BÄSTA I VÄRLDEN MILOTTE <3   

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards