MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Lollo - 3 oktober 2011 23:27

Sitter här ensam i mörkret i sängen, lyssnar på "Young love-chirs Brown" så sjukt bra låt kan länka den till er imorrn och sen så tänker jag, som dom flesta gör men.... Tänker på hur bra jag egentligen har det jämnfört med andra, bara säger de, har ni ngt att sova på, tak över huvudet & mat att äta , då har de det grymt bra... Ville bara påminna :) men iaf jag ska börja korta ner mina vardags inlägg så de blir ett halv långt inlägg nu, man måste ju börja ngn Stans som sagt ;) sen så har vi ju dom där fkng mygg idioterna som smiter in genom mitt halvöppna fönster för att få ljus ... Jag vet "släck lampan, stäng fönstret" MEN JAG GLÖMMER:S men nu så ska jag sova så ni får mer inlägg imorrn och *dagens* som snart är slut måste hitta på ngt nytt snart ;) men puss och sov gott //looove Lollo <3 :D

Av Lollo - 3 oktober 2011 18:12

Du gör så jag bubblar av lycka, som en kolsyrad dricka, mitt leende kmr snart spricka.

När man känner ngt man can't deny it feels like u can lift your feet and just fly.  

När du tar bort all oro så den blir som bortblåst och försvunnen, då känner jag mig lika lycklig som när simba återvände hem till lejonkungen.   

Och efter ett tag kanske man lägger till en replik för att sluta krångla men det kan sluta med att man säger "min pappa är rik, vill du hångla?"  

Sen måste de pinsama ngn gång ta slut, då skrattar man till och ser helt jävla galen ut.  

Fast det hör egentligen nt till med de här att göra, det finns så mkt mer jag vill att du ska höra!

Sen vill jag ju såklart säga tack för att du finns här för mig,

jag känner mig så levande med dig.

När du är nära känns allt så rätt

du får mig att känna mig vacker på alla sätt.

Din blick säger mer en 1000 ord,

om jag kunde skulle jag ge dig hela vår jord.

Fast nu vet jag nt om jag skulle årka bära den ända hem till dig, hur ska jag nu förklara hur mkt du betyder för mig?   

Solens strålar skulle jag kunna fånga, men dom skulle bara fastna på burkens glas och se ut som ånga!

 

En stjärna skulle jag kunna dra ner, men då skulle stjärnorna som är kvar på himmlen bli fler och fler och du kanske nt skulle bry dig om min stjärna mer.

Jag skulle kunna plocka blommor åt dig, fast det gillar man väll bara att få om man är tjej?

En sak skulle jag kunna göra, fast då skulle vi dö, jag vill ge dig hela universum, ibland kan jag va så jävla dum !!

Som hakuna matata, bumba och timon, allt jag säger blir ju helt wrong.

Se och lär, jag är helt enkelt bara kär.

Jag lägger till engelska ist för mitt egna språk, mina ord hamnar helt plötsligt i bråk !!  

Men en sak är jag säker på, mitt hjärta kmr föralltid för dig att slå, även fast jag bara är 13 och nt 103, så gör du bilden klarare och jag kan äntligen livet se.

Det är du som förvandlar alla mina frågor till svar, och nu har jag listat ut en sak till dig, en sak från mig, mitt alldeless egna och ända svar: du är så jävla UNDERBAR <3



 

 

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards