MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Lollo - 2 oktober 2011 20:41

Hejsaaaan alla är så sjukt jodsifhnawäåKâåF LYCKLIG IDAG haha trots att jag vart på kyrkogården... :S pallar nt förklara vrf jag e lycklig, men de värmer så sjukt mkt det jag är glad över    men här får ni en titt på min dag :



Vaknade med Emy som sovit hos mig idag sen så va jag med pappa lillebror o leni på fkng kyrkogården för att hälsa på ngn.... palla.... låter lite dryg men min xtra farfar har ju nt dirre hjälpt mig på ngt sätt i livet JOO, jag fick en kalleanka bok av hnm.... en gång -.- aja den va iaf pappas när han va liten men skulle vilja träffa min riktiga farfar, han är ngn stans där ute, vill bara veta vart, men det finns nt mkt att göra... >:O

Men slut med depp, sen så va jag o millan med David, Gurra och Sebbe, vi han nt göra så mkt men de va kul ändå    ska typ träffa sebbe på , onsdaaag, jo onsdag va de, tror jag, hahah, har studie dag på onsdag SOOOOOOOOOOOOFT   

sen så har jag pluggat :S och messat, och nu sitter jag här, med er bakom eran data och hoppas att ni gillar det jag skriver. Jag kanske gör tråkiga inlägg, nu ska jag nt snacka om gravar mer , ville bara söga att de va de jag gjort i dag en av sakerna haha men om ni vill att jag skriver andra saker på bloggen så kommentera gärna då sen gilla min blogg på facebook   



Men annars är det skola imorrn blää... men jag börjar kl 09.35 så de är najs, men, nej nu så ska jag nog käka lite glass, SVULL SVULL !!   De blev ett långt inlägg....


men sist men nt minst drumdrumdrum taaadaaaaa.... DAGENS:  

DAG 22:

mina favorit bloggar:

ni får millans klicka <---- och sen får ni en länk till bloggen jag nt gillar men det är... vill nt ens nämna henne men kissie..... :S blä brud <----



PUSS HEJ DÅ <3 // Lollo <3

ÄLSKAR ER ELLA OCH JULLAN <3

<3

Av Lollo - 2 oktober 2011 01:15

3 words, the most simple words on our earth, but it is the biggest 3 words i know and i really mean them: I LOVE YOU    

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards