MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lollo - 23 augusti 2011 22:11

Innan jag går o lägger miiiiig, haha min statistik är grymt mkt bättre på 1 timme har jag fått 40 nya unika besökare yeeey haha lite stolt men ändå.... ligger o gossar me Frasse som sover i min säng o snarkar naawie!   (a) Puss på rumpaaan nu ska jag kolla på Bert Fjärt, humor'n jag har e grym fan, skojar hela ti'n ska ni veta!? ja e efterbliven! well well , nu är de bara att se fram emot "den långa vandringen" imorrn! har fått lite kommentarer att man ska se de från den ljusa sidan "SNYGG RÖV" ! får väll göra derrå ! GONATT my bäjbizzzz yeeah!   // Looooooooollo! <3

Av Lollo - 23 augusti 2011 21:18

Damp chattar lite me sebbe hööhöh!   kmr kanske nt blogga mer ikv så jag säger gonatt nuuuu, fast jag nt ska sova ännu, mamma rastar hunden (som vi vaktar) så hon kmr väll snat så då ska jag väll kolla lite film o mysa me vovven inna  jag ka upp vid 06.00 imr o gå ut med Frasse! <3 MEEEEEN GODNAAAAAATT DAAAAAMP BAAAAAAAARN ! // LOLOLOLOLOOLO!  

Av Lollo - 23 augusti 2011 20:34

True Talent på tv, vissa suger haha :S men iaf, har nyss fixat matsäck mamma gjorde pannkakor (nt de godaste) men jag överlever ofc! bloggen e fuckad så ag kan nt göra smileysar! haha, så jag bloggade lite under pausen men nu börjar de snart så XOXO // Lollo bloggar sen <3

<3

Av Lollo - 23 augusti 2011 19:14

jag e hos mamma nu, elr de va ett ta sen jag kom hit haha, vi är hundvakt åt grannens hund frasse en skit söt liten vovve, elr liten o liten haha. Nyss käkat, ngn äcklig gryta :S hehe, asså millan ringer alldrig, fett lack jag blir!!!!!!!!   

Jag har haft ganska usel statistik för att jag slutade blogga ett tag förut, men nu funkar allt bra igen haha, min statistik har gått me typ 20-25 pers idag  

Bloggar sen, måste fixa matsäck tills imorrn !!!! ska juh vandra 12km som ja sa, asså jävla skit! de e nt de att de e jobbigt, utan tråkigt, men vi kmr typ stanna o bada så de är lungt me de men ändååå! de ska va 19 grader med moln imorrn typ sa mamma! ÅÅÅH ! svensk jävla sommar, men aja, bloggar kanske sen XOXO // Lollo <3        

Av Lollo - 23 augusti 2011 18:52

Pallar nt blogga jusst nu så mkt hehe, så FRÅGESTUND, svarar på nästan allt xD <3

Av Lollo - 23 augusti 2011 16:16

Är hos pappa nu, mamma kmr om typ 10 minuter, så sjukt jävla onödig dag i skolan, fick lite papper o spelade  pingis (?!)

haha men men,imorrn ska vi typ ha matsäck med oss och vandra 12 km med skolan, helt jävla onödigt! Jag kan faan röra på röven o springa runt o lukta på blommor hemma lr i trädgården! haha, nu kmr mamma snart, jag bloggar kanske senare puss <3 // XOXO Lollo   

Av Lollo - 23 augusti 2011 00:35

Jag måste sova nu, puuuuuss // Lollo <3   

Av Lollo - 23 augusti 2011 00:13

Nu är man på del 4.a   haha. 

Annars chattar jag med Martynis vi driver lite med killar, hon är i Mexico... ARG! -.-  kl e typ 16.00 där sa hon fast den e nog lite senare nu, kl e snart 00.30 . JAG MÅSTE SOVA om jag ska palla upp imr.

Innan jag fortsätter kolla på filmen och jag kmr lägga in fler inlägg innan jag går o lägger mig men men på ngt sätt har alltid (stavas) vart så osäker på mig sj.

Bara för jag kanske egentligen behöver glasögon, kanske för att jag tkr jag e tjock (som jag inerstinne vet att jag nt är) jag är egentligen perfekt, även fast ingen är perfekt, jag är inte den tjejen ni alla ser på mina bilder hela tiden, vissa kanske ser mig som fjortis andra som puckad, inte vet jag, men jag är kanske lite fjortis so what, jag kanske inte är den med perfekt utseende, men egentligen är jag knasig, tokig, en som inte kan sitta still, pratar om allt, barnslig, brukade ha toffsar i hela håret, skit färglad, osminkad tjej, men jag ändrade mig för dig... för jag trodde du skulle gilla mig bättre, jag trodde du ville ha mig så, men nu pratar du inte ens med mig... de tog lång tid att komma över dig men nu när jag är över dig är jag bara arg, du fick mig att ändra MIG, de jag föddes till... de finns andra i mitt liv nu och du är ett minneblått, vad fan såg jag i dig, du kände knappt mig, vi pratade knappt, vad ville jag att du skulle se i mig, jag vill bara ha svar, nu är det bara dina nedlåtande blickar kvar, jag är oxå en människa, liksom du, ha ett bra liv, jag har aldrig kännt dig och kmr alldrig... Ni får mer inlägg sen Chau XOXO // Lollo     

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards