MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Lollo - 22 augusti 2011 23:43

I was praying that u and me might and up together.

It's like wishing for rain as i stand in the desert.

But i'm holding u closer than most.

Cause u r my heaven.

I don't wanna waste the weekend if u don't love me, pretend a few more hours, then it's time 2 go, And as my train rolls down the East Coast, I wonder how u keep warm.

It's to late 2 cry, 2 broken 2 move on.

Still i can't let u be, most nights I hardly sleep.

Don't take what u don't need, from me.

Av Lollo - 22 augusti 2011 23:25

 Ska börja kolla på del 3 snart! att jag ens årkar!  

hahaha kolla va man hittade i en låda på rummet...


      BEEEEEEEEEEEERT! hahah! de är lite suddiga bilder åt fel håll för min cam e cp och för att ljuset i rummet e nt de bästa jusst nu pallar nt tända tak lampan. hiihii   // Lollo <3  

Av Lollo - 22 augusti 2011 22:55

Jag kmr typ små blogga ikväll haha kl e typ 23.00 skola imorgon, borde sova jag veeet, men jag kan juh nt ! :$ Kollar på Hip Hip Hora... på YOUTUBE! hahahah för jag hittar ingen gratis sida för svenska filmer, bara Via Play och jag vill jue nt väcka mamma för att fråga om hon kan betala Via Play för mig nu haha. 

Musik finns annars i mina öron (ROFL)  Jessie J, Abracadabra!   

Nu ska jag kolla på del 2 av filmen bloggar nog mer efter den delen (som e 10 minuter -.-) buhuu! inte för bloggandet utan för att filmen e så fucking seg o behöver ladda men nu ska jag kolla bloggar nog mer snart ! <3   // XOXO lollo 

gillade ni headern (jag vet att jag glömde USA och London o lite så men vi överlever ?!) höhö!


   

Av Lollo - 22 augusti 2011 20:56

Rubriken lyder, Duscha sen skolan XOXO // Lollo XD ny header btw! Gilla / Ogilla? <3 

Av Lollo - 22 augusti 2011 19:22

Tjottilittan tjohej! Imorrn e de skolan, YEEEES! elr nt :S! Vart hos Jessica i 2 dar nu så har nt kunnat blogga, vi har mest chillat, kollat på film o lite sådär.   Annars lyssnar jag på musik, lite olika lalala! <3  VILL INTE BÖRJA SKOLAN , men thats the life u know :S jag har ingen aning om jag gjort de här i bloggen förut men men haha 5 saker om mig eftersom jag har så tråkigt:

1. Jag har glasögon , som jag nt använder så ofta, men jag e väll inte sämre person för de? de är insidan som räknas, eller?    

2. Jag har ett jädrans långt namn tkr jag (fult oxå) de är Louise Tove Magdalena Jacobsson! (långt?!)  

3. Jag gillar vintern och jag är ett Januari barn , jag föredra värmen och så men jag tkr att vintern är mysigast förutom kylan (som kan va mysig haha) och all jävla snö man måste skotta, annars är snö bra  

4. vet nt vad jag ska skriva! haha

5. Jag är ärlig med mig sj, så om du inte accar de och tror du kan göra mig till ett skämt, så är du jävligt låg!  haha PUSS // Lollo       

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards