MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 30 augusti 2011

<3

Av Lollo - 30 augusti 2011 19:51

    NY BLOGGDESIGN/HEADER, TYYYCKS?   

Allt ni behöver veta om mig:
Jag kan: Vara mig sj <3

Jag har: En stort hjärta

Jag gör: Mitt liv till de jag vill att de ska bli.

Jag tror: Inte på ordet falsk, bara på äkta, om man nt är äkta är man ingen speciell alls, men man kan nt vara falsk.

Jag vet: Att pedofiler nt har små gulliga valpar och 10 ton godis i bakluckan av deras skåpbil   

Jag vill: Att alla ska acca alla , vi är alla människor med olika utseende och känslor <3

Jag hatar: Den/dom som kom på vad fulhet, snugghet, söthet, tjock och smal ska vara, vem vet , allt kanske är tvärt om? så oretvist mot dom som nt har de lätt!   
Jag vill uppfinna: Fred på hela jorden och vingar   

Så svarar jag i telefon: Irreterad efter 200 samtal från samma person: HALLÅ VAD VILL DU!  Annars: Hej de e Louise <3 

Jag trivs med: Att sjunga

Jag behöver: Bloggkomentarer, musik, bra betyg, ett liv i musik och mina vänner & familj <3

Jag allergisk mot: Elaka efterblina männsikor

Jag skrattar åt: Nästan allt, ex när jag gör illa mig!
Jag gråter: N
är tårarna inte kan hållas tillbaka
Idag är vädret: Halv mörkt mysigt

Värsta känslan: Panik och Krossat hjärta...   
Bästa känslan:
Lyckaaa!! Kärlek!! Glädje!!
Till frukost äter jag: Nyttigt

Favoritdag: fredag/lördag
Favoritväder: Sol, värme eller skit kallt och snö <3

Favoritplagg: Tights/Jeans, Linne/Tröjja helst ganska tight !

Senaste inkomst: Pappa

Senast köpta matvara: Kitkat (stavas)

Senast lästa bok: Pretty Little Liars,  Baserad på serien fast e nt klar ännu.

Senast sedda film: Scre4m

Senaste kramen: Av lillebror Alexander snart 3 min älskade unge <3 

Det var inte så genomtänkt att: Att ge upp mitt hopp på en person... 

För mig är lycka: Att ha ngn som bryr sig om mig.

Det är roligt med: SKRATT XD

Det är viktigt att: Använda både kvin och gaffel på resturang ? XD

Om jag vore ett djur skulle jag vara en: Fågel, Katt elr apa

Om jag fick obegränsat med pengar i tre månader skulle jag: Köpa mig flygbiljetter till Afrika och ge pengar till alla barn, sen shoppa såklart <3

Om jag skulle göra nåt riktigt kul just nu skulle jag: Kittla min lillebror tills han spyr hahaha, nää, men jag vet nt, kanske ringa min bästavän <3 

Bästa hälsningsfras:   Hello bEAches! elr Tjeeeeenare kexet, och här står du & smular   

 

De va nog de mesta haha XOXO ska duscha nu <3    // Lollo

 

 

Av Lollo - 30 augusti 2011 18:45

Dagens blogg vinnare får en länkning i 5 inlägg på min blogg, de ända du måste göra är att skriva vrf jusst du ska få 5 länkningar, glöm inte att skriva namn och ålder. KRAM <3


När vi ändå håller på så blir de lite FRÅGESTUND.

<3 // Lollo

Av Lollo - 30 augusti 2011 18:29

Nu typ sitter jag o chillar har nyss gäst bloggat på min älsklings blogg om hur mkt hon betyder för mig kolla:

http://milottelindgren.bloggplatsen.se

  

Eftersom jag inte har så mkt att berätta om så får ni lite saker    :



bästa vännen <3

Ta nt dina vänner och pojk/flickvänner för giver, du kanske bara får en chans?

PUSS XOXO // LOLLO <3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards