MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Lollo - 8 maj 2012 18:04

 

http://www.madlady.se/usa-bikini-twisted.html


Försöker vinna den här snygga bikinin ! Tror inte jag kommer vinna haha vinner typ aldrig saker :( Men varför inte försöka! 

PUSS & KRAM

Av Lollo - 8 maj 2012 17:15


Funny quotes -  Apple and Blackberry

Image Detailagain, case, famous, get, lolImage DetailImage DetailImage DetailImage DetailImage DetailFunny Love Quotes For Him Tumblr

Image Detail



Image DetailImage Detail

Av Lollo - 8 maj 2012 16:40

Har nyss pluggat lite! Finally klaaar! Vem faen vill plugga NO-Elektricitet?! Naj naj så tråkigt! Tänkte svara på dom 2 frågorna jag fick igår typ HAHA gillar inte det här, kom igen fråga lite mer va....   Fattar inte att jag fortfarande bloggar egentligen, visst, alltså vissa dagar kan jag ha typ 30-40 besökare och ibland typ 10 , fast om jag inte bloggar är det ju typ 5 men ändåååååååå känns så jeffla onödigt att blogga då, men men!   Ger en länkning till dom som kommenterade :)


FRÅGOR OCH SVAR:

Från Nathalie.

http://Nattasophia.bloggplatsen.se

FRÅGA: När du ska skriva ett blogginlägg, Var får du din inspiration ifrån? :)

SVAR: ojj, alltså jag skriver mest det som "faller mig in" haha! Det är så olika, ibland blir det ju såklart tråkigt men då får jag hitta på något ex - Tipsa om en massa fina kläder från något annat ställe utanför de vanliga butikerna som h&m, ginatricot mm. tipsa med kläder , smycken eller vad som helst från kanske ex. Victoria's secret (snygga kläder, bikinis mm.) eller andra ställen som Monki, Cheapmonday osv. Skriv inte bara "Hej idag har jag bara pluggat och vart i skolan. Bloggar sen, hejdå" för då är det ingen som kommer att vilja läsa bloggen! Uppdatera med roliga eller fina bilder, en massa bra låtar, snygga "ovanliga" kläder så ska du se att det förhoppningsvis blir roligare att blogga och för läsarna att läsa! Hehe långt svar men jag hoppas det hjälpte! Kram :)


Från Jonna.

http://Jonnauknow.bloggplatsen.se
FRÅGA: Hej! grymt snygg blogg! :D Min fråga är varför du började blogga och när? :)

Kram 

SVAR: Hej! Tack så mycket :) Jag började blogga till & från för kanske 4-5 år sen då jag var typ 9 år. Men då hade jag knappt några läsare alls. Jag har haft typ hur många bloggar som helst haha, med kompisar  & utan, har haft en blogg med 2 av mina bästisar Felicia & Beatrice förut, och många flera bloggar! Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag började blogga, ville väll "ha något att göra" för några år sen och nu så gillar jag det så det bara på något sätt blev som att jag sa till mig själv "jag vill blogga" så började jag haha! Kram :)



Bloggar mera sen ska sola lite höhö pusspuss!<3




 

Av Lollo - 8 maj 2012 08:28

Fyfan med skola! Sitter och väntar på Millan hon kommer nog snart hoppas jag haha! Slutar tidigt idag soligt så skönt! Asså jag skiter i frågestunden får ju för fan typ ingahahahahahah mobboffer :( ;) men jag fick iaf typ 2 st höhö jag kan Svara på dem sen :P börjar strax så bloggar sen, har inget mer att säga hehe ! Puss<3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards