MODE,MUSIK,KOMPISAR,DANS,MITT LIV & MYCKET MER! :)

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Lollo - 3 maj 2012 19:57

(OBS! LÅNGT INLÄGG haha ska flytta och en aning pinsam grej som hände igår höhö) ... Tydlig rubrik, jo tack! Ganska uppenbart ar packat ett par timmar för jag ska ju flytta i helgen!  Känns ganska tråkigt men ändå så skööönt på samma gång, alltså, morsan är så galet trött på huset och tomten, dock är det ju så jävla fint där vi bor nu men så långt ifrån allt!! Kommer såklart sakna det men vi ska bo i lägenhet (har alltid hatat ordet "lägenhet" haha känns så, trångt...) men jag gick med på att flytta till lägenhet om den var över mina förväntningar! 

- Och det var den :)

Vi flyttar ju pååå .. lördag var det tror jag, kommer sakna huset men jag gillar lägenheten! Den är super fin, helt nybyggda lägenheter, fräscha, mamma är även en förbannat ren och ordningsam människa av sig haha + att den finns en skiiiit stor terass med glas runt om (bor på 9.onde våningen aaaaah fml, men jag har terassen utan för fönstret ser inte rakt i backen som tur är phhjuu!!) solen ligger på hela dagen så det blir steka pannkaka där ute på terassen Härligt härligt! Ni får veta mera sen! Ska kolla på let's dance nu (det är någon hockey match på tv imorrn så det går typ idag ist..?!) brukar inte glutta på let's dance men "let's" give it a shot! (öööh tönt) 

HAHA måste bara säga - igår på dansen hade vi fys, vi skulle springa en runda i liljeholmen 4 gånger och det var förjävla härligt väder och det va super kul   Sen var jag klar först och självklart så sa min underbara tränare att jag skulle springa ner i dans studio 1 och köra typ 40-60 armhävningar och så tänkte jag köra 100-150 situps och köra planka men när jag ska springa in i dans studion så står såklart Tobbe från let's dance med någon brud och dansar och där kommer jag som ett jävla miffo och kastar mig på golvet för att fortsätta fysen HAHA pinsamt... :$ men han frågade om vi hade träning så jag sa ja så då gick han där ifrån med ett smile haha!



WUUÄÄÄ långt inlägg - fyfan - kände för att skriva av mig lite men puss puss! <3

Presentation


Louise här! Jag är en glad & social tjej som älskar djur, att dansa, sjunga, vara med vänner & familj. Jag skriver bla. om mode, musik, mitt liv, vänner, dans mm. Kommentera,fråga,tipsa&följ gärna min blogg:)

Jag svarar på din fråga :)

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (Ge gärna tips om ni vill att jag bloggar om något mer/annat)
 Dålig
 Sådär
 Okej
 Bra
 Väldigt bra
 Super bra
 Bäst!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

översätt

Gästboksinlägg

Vill du skriva ett inlägg på min blogg? Så är det helt okej! :) 

Regel:

Du får inte skriva något som är kränkande mot någon

 

För att komma till gästbloggningen klicka nedan! :)

Obs! Alla inlägg kommer även att läsas & godkännas av mig innan dom publiceras!

 

Puss & kram  

Klicka här för att gästblogga!!


Ovido - Quiz & Flashcards